חדשות הארץמבזקים

אות חיים מאוקראינה: לודמילה, אמה של טטיאנה, אותרה במקלט במריופול

החמ"ל המיוחד שהוקם באשדוד למציאת אימה של עובדת השירות הפסיכולוגי הצליח לקבל מידע מקרוב משפחה של אחד משכניה במאריופול, שסיפר כי היא נמצאת במקום מוגן. באשדוד ימשיכו במאמצים להביאה לישראל.

המידע המרגש הגיעה הבוקר (שני) לחמ"ל באשדוד, שלא מפסיק לעבוד ימים ולילות כדי למחוא סימן חיים והבוקר הגיעה הידיעה שמרגשת את העיר ואת המדינה.

טטיאנה הצליחה ליציר קשר עם בן שאימו מתגוררת בבניין והוא דיווח לה שלאחר זמן רב היום המליח ליצור קשר עם אימי אשר עדכנה שאימה נמצאת לידה במקלט בעיר הנצורה מיורפול האוקראינית שנמצאת תחת הפגזות כבדות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחמ"ל שהקימה עיריית אשדוד לאיתור אמה של העובדת, סיפרו כי הם פעלו ופועלים בכמה חזיתות אך בשל המצב באוקראינה ישנם מכשולים לא צפויים וגם אווירה של חשדנות מחשש שמדובר בתרגיל של רוסיה לאתר אנשים. "

העיר נצורה, יש בעיות של מים חשמל, תקשורת ואספקת מזון , קשה מאוד לאתר אנשים כי גם ברשתות החברתיות. למרות זאת הצליח החמ"ל ליצור קשר בימים האחרונים עם מספר תושבים והשיא היה אתמול עם תושב שגר כחצי קילומטר מאמה של טטיאנה. העבודה הוכיחה אלות עצמה יהיה מדובר בהישג אדיר, בקבוצות בפייס מאות תגובות של אנשים שלא הצליחו ליצור קשר ואנחנו כאן באשדו הרחוקה עשינו זאת מידי יום, הצלחנו לאתר, מדובר בשעות של עבודה וחקירה במטרה להבין את מיקום האנשים. נמשיך ללוות את טטיאנה וכולנו תקווה ואופטימיות שבקרוב נראה את האמא כאן באשדוד, אך אנחנו גם יודעים שהדרך עוד ארוכה", סיפרו.

החיפושים החלו לפני כמה ימים כאשר האם שנצפתה בוכיה ואומללה ברחובות העיר הנצורה וההרוסה ומבקשת עזרה. הבת טטיאנה הקליטה סרטון בשפה האוקראינית כדי לאפשר לכל מי שצופה בה במדינה שנמצאת תחת מתקפה לסייע בחיפושים, וכעת יש שביב של תקווה לסוף טוב.

צילום: Press service of the National Police of Ukraine/Handout via REUTERS
צילום: ללא קרדיט

Back to top button