חדשות הארץמבזקים

בנט: "אנחנו מנהלים את המשבר המורכב הזה ברגישות ומתוך ניסיון להושיט עזרה"

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר לפני זמן קצר (שני) בפתח ישיבת הממשלה: "ישראל היא חלק מהעולם והעולם נמצא בזמנים קשים ומטלטלים. אנחנו מנהלים את המשבר המורכב הזה ברגישות, באחריות ומתוך ניסיון להושיט עזרה, ככל שאנחנו יכולים. אנחנו נערכים בימים אלה לקליטת עולים וזכאי חוק השבות, עם כל החבילה שהמדינה צריכה לספק לעולים: סל קליטה, סיוע בדיור, חינוך, בראש ובראשונה חיבוק גדול. במקביל, אנחנו, כעם וחברה, נעזור באופן הומניטרי לאזרחי אוקראינה ששוהים כאן באופן זמני, לכמה שבועות, או חודשים, עד שיירגע המצב שם. אני רואה שיש משפחות רבות שמארחות בתקופה הקרובה, וזה חשוב מאוד."

עוד אמר בנט: "אני יכול לבשר כאן היום באופן רשמי שאנחנו מקימים בית חולים שדה לפצועים אוקראינים, שיעבוד שם, בשטח. זו יוזמה שלא הרבה מדינות מסוגלות לקחת על עצמן, ולמדינת ישראל יש את היכולת הזאת ואנחנו יוצאים לדרך. זה דבר חשוב, ואני שמח שאנחנו, משרד הבריאות ומשרד החוץ, בסיוע משרד האוצר – מובילים אותו. ישיבת הממשלה היום גדושה בהחלטות מצוינות שכולנו גאים בהן מאוד. אנחנו משקיעים 330 מיליון ש"ח במיגון של אשקלון, השקעה שתעמיק את הביטחון של תושבי הדרום – במעשים, לא במילים. בעולם שלנו, שדה הקרב הוא גם העורף, למרבה הצער, ואנחנו נחושים להגן על אזרחינו, בכל מחיר."

לסיום אמר: "אנחנו מחליטים היום גם על הקמת עיר חרדית, כסיף, שתקל על מצוקת הדיור הקשה בחברה החרדית. כבר שנים רבות שהמדינה לא הקימה עיר חרדית חדשה, והנה אנחנו עושים את זה היום. כאן מגיעה מילה טובה לשרת הפנים, איילת שקד, ולשר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, שמובילים את המהלך הכל כך חשוב הזה. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בנט: "ישראל חייבת להיות המדינה החזקה באזור, הסכם עם איראן יביא לאלימות"
צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ
צילום: פול/ ערוץ 9

Back to top button