טכנולוגיהמבזקים

הסטארטאפיסטים שיחד ישנו את עולם – יהודים וערבים, עם וללא מוגבלויות

תכנית מיוחדת במינה – ביוטק: הדור הבא 2 מגיעה היום לשיאה. במסגרת התכנית בני נוער ישראלים, יהודים וערבים כאחד, עם וללא מוגבלויות, פיתחו יחד סטארט-אפים העוסקים בעולמות הפארמה והביוטק בדגש על נגישות. את אירוע הגמר תנחה העיתונאית לינוי בר גפן. במהלך האירוע פאנל שופטים מכובד יבחר את המיזמים המוצלחים ביותר בקטגוריות שונות.

במסגרת התוכנית, אותה מפעילה עמותת יוניסטרים בתמיכת חברת 'טבע' ועמותת נגישות ישראל, כ-150 בני נוער בגילאי 12-18 מכל רחבי הארץ, נפגשו אחת לשבוע במטרה להקים סטארט-אפים החל משלב הרעיון ועד לשלב פיתוח מודל. אנשי עסקים בכירים מתחומים שונים, עובדי טבע, מתנדבי עמותת נגישות ישראל, וחברי הקהילה העסקית של עמותת יוניסטרים, ליוו את הנערים במסעם לרכישת את הידע והכלים להצלחה ולהשתלבות בעמדות בכירות בעולם העסקים והיזמות, בדגש על עולמות הבריאות והנגישות.

הנערים פעלו בקבוצות מעורבות של יהודים וערבים, בעלי מוגבלויות ושאינם, מתוך הבנה כי הגיוון האנושי מעלה את רמת היצירתיות והפרודוקטיביות של המשתתפים בקבוצה, ובכדי להביא לחיבור בין בני נוער שונים, ולהעניק הזדמנות שווה, ידע ומיומנויות מעולם התעסוקה החדש למגוון רחב של אוכלוסיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בין הסטארטאפים שיוצגו, reunvent hearing – אפליקציה שמסייעת לחרשים באמצעות תרגום דיבור של אנשים לשפת הסימנים; Bשביל החיים – אפליקציה שמכווינה את החולה לבית חולים הקרוב אליו ביותר והכי פחות עמוס שיכול לקבל אותו במהירות, BioApp – אפליקציה שמקנה מידע על תרופות בצורה יעילה ומהירה ועוד.

צילום: יוניסטרים

Back to top button