חדשות הארץמבזקים

"ערוכים ומוכנים לקלוט עולים מכל רחבי תבל ובמיוחד אלו שיגיעו מאזורי הקרבות"

בכרמיאל ממשיכים להיערך לקליטת גל עלייה גדול מאוקראינה. זאת לאחר שהגיעו כ-110 עולים אשר נקלטו בשבוע האחרון בעיר. נעשתה פנייה לתושבי העיר בבקשה לארח משפחות עולים (גם בתשלום).

ראש העיר משה קונינסקי, שקיבל את פניהם של העולים החדשים שהגיעו לעיר, אמר: "כידוע, מיום הקמתה, מובילה כרמיאל בתחום קליטת העלייה. אנו ערוכים ומוכנים לקלוט עולים מכל רחבי תבל ובמיוחד עולים שיגיעו מאזורי הקרבות באוקראינה ובכוונתנו, לקבל אותם ברוחב לב ובברכה גדולה".

"בכרמיאל, קהילה גדולה של כ-5,000. יוצאי אוקראינה, שנקלטו באופן מיטבי וזוכים עד היום למעטפת קהילתית ומקצועית ואני משכנע שהקהילה יחד עם מערך הקליטה המיוחד שהוקם בעירייה,, יסייעו גם לקליטתם המיטבית בעיר של העולים החדשים." הוסיף קונינסקי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש העיר משה קונינסקי, מינה את סגניתו הממונה על האגף הדמוגרפי והקליטה בעירייה עו"ד אליסה דריקר מן , יוצאת אוקראינה, להוביל את מערך הקליטה בעיר של העולים יוצאי אוקראינה. עו"ד דריקר מן מובילה את מערך הקליטה המיוחד יחד מנהל האגף הדמוגרפי בעירייה מיכאל גינקר.

במסגרת ההיערכות המיוחדת, מבנה מלון כלנית הוותיק בעיר שבבעלות העירייה וששימש עד לפני מספר חודשים כמקום לינה של תלמידי פנימייה, נפתח מחדש ואמור לאכלס אם וכאשר יחל גל העלייה עשרות משפחות עולים מאוקראינה.

קבלת עולים מאוקראינה בכרמיאל
צילום: דוברות עיריית כרמיאל

Back to top button