חדשות הארץמבזקים

מרכז הפיתוח של ZipRecruiter בתל אביב מכפיל את גודלו ומגייס 100 עובדים

חברת ZipRecruiter, המובילה העולמית בזירת התעסוקה הדיגיטלית, הכריזה על תוכניתה להכפיל את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב. החברה מעסיקה כיום 100 עובדים במשרדים הממוקמים במגדלי הארבעה במתחם שרונה בתל אביב, שהם חלק מאלף עובדי החברה ברחבי העולם. המפתחים במרכז הישראלי מובילים ומשפיעים על הפיתוחים המשמעותיים והחדשניים ביותר של החברה העולמית.

פלטפורמת ZipRecruiter מחברת אנשים באופן אקטיבי למקומות עבודה שעשויים להתאים להם ולהיות הזדמנות הגדולה הבאה עבורם וזאת באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. יכולת ההתאמה המדויקת משפרת את חווית חיפוש עבור מחפשי עבודה ומסייעת לעסקים בכל הגדלים למצוא ולהעסיק את המועמדים המתאימים ביותר במהירות.

צילום: זיפרקרוטר

זיפרקרוטר הינה אפליקציית חיפוש העבודה המדורגת מס' 1 בהורדות במכשירי אפל ואנדרואיד בארבע השנים האחרונות וצברה יותר מ-950 מיליון קורות חיים שהוגשו דרכה וכ- 2.8 מיליון מעסיקים אשר הצליחו לגייס עובדים לצוותים שלהם בזכותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כחלק מהצמיחה המואצת החברה מחפשת לגייס עובדים למגוון תפקידים של מפתחים, מהנדסים, מנהלי מוצר ואנליסטים. מידע מלא על המשרות בקישור הבא.

אבי גולן, מנהל מרכז הפיתוח בתל אביב וסגן נשיא להנדסה בזיפרקרוטר העולמית. ״הטכנולוגיה שבנינו לאורך השנים מאפשרת לנו לספק חוויה מובחנת שעוזרת לעשרות מיליוני אנשים. אני כל הזמן נדהם ממספר האנשים שאנחנו עוזרים להם עם המוצרים שלנו ומההשפעה העצומה שיש לכך על חייהם.״

צילום: דור נבו

Back to top button