מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ מלינובסקי: "אני דורשת מראש הממשלה ומשר החוץ שישימו סוף להפקרות הזו"

יו"ר ועדת מיזמי תשתית לאומיים ושירותי דת יהודיים בכנסת, חה"כ יוליה מלינובסקי מסיעת ישראל ביתנו, כתבה לפני זמן קצר (שלישי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו התייחסה לעליית האוקראינים לישראל והבירוקרטיה הקשה מולה הם מתמודדים.

בפתח דבריה כתבה מלינובסקי: "לא היה לי קל מההתחלה עם המתווה של טפסי הכניסה לארץ ברישום מוקדם אבל נתתי לזה צ'אנס בתנאי שהתהליך יתקתק. הסכמתי למתווה בלב כבד לאחר שהבטיחו לי שהכל יעבוד כמו שצריך אבל מאז אני מוצפת בפניות מאנשים שמתלוננים שהמערכת לא עובדת, הסירובים שהם מקבלים לא מוצדקים, הטפסים לא מעודכנים, ההליך לוקח יותר מדי זמן."

"אנשים שילמו מאות דולרים עבור כרטיסי טיסה אבל לא קיבלו אישור ולא יכולים לעלות לטיסה. אפילו זכאי חוק שבות לא יכולים לעלות לטיסה בגלל שאין להם את האישור. חזרתי ואמרתי כל הזמן לשרת הפנים שהמערכת חייבת להיות הרבה יותר ידידותית ונגישה. אין שום הצדקה לגרום כזה עוול גם לאזרחי אוקראינה וגם לאזרחי ישראל שחסרי אונים ומודאגים בגלל קרובי משפחותיהם שתקועים באירופה בלי כלום." הוסיפה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמרה חברת הכנסת: "אני דורשת מראש הממשלה ומשר החוץ שישימו סוף להפקרות הזו כי נדרשת החלטה מערכתית ופשוט אי אפשר להשאיר את הטיפול רק בידי משרד הפנים."

צילום: דוברות הכנסת

Back to top button