בריאותמבזקים

שלוש נשים פצועות מהמלחמה באוקראינה טופלו בביה"ח שערי צדק

שלוש נשים פצועות שחולצו מאזורי הלחימה באוקראינה הגיעו הבוקר (רביעי) לביה"ח שערי צדק בירושלים במסגרת מבצע הצלה שהוביל ארגון הצלה אייר ישראל.

מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד"ר אלון שורץ, סיפר: "הפצועות התקבלו ביחידת הטראומה במחלקה לרפואה דחופה על ידי צוותי שערי צדק. הנשים במצב יציב ובהכרה ועוברות הערכה ראשונית, טיפול ומלוות על ידי צוותים סוציאליים ופסיכולוגיים כדי להעניק להם טיפול מקיף ועוטף".

הפצועות שהתקבלו הן אישה כבת 30 שנפצעה מפגיעה ישירה של טיל בביתה בעיר צרניגוב, עם פציעת גפיים, ניצולת שואה בת 85 במצב יציב, ו- אישה בת 97 במצב יציב שיחד עם משפחתה החליטו לבצע עלייה לארץ. טרם חילוצם מאוקראינה תואמה הגעתם לשערי צדק לקבלת הטיפול הרפואי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר: "יש לנו זכות גדולה לטפל בפצועים מאזורי הלחימה באוקראינה ולסייע בשיקומם. שערי צדק רתום לכל משימת הצלת חיים בכל מקום בעולם ואני מודה להצלה אייר על המבצע ולצוותי שערי צדק על ההירתמות והטיפול המהיר".

צילום: דוברות שערי צדק

מנכ"ל הצלה אייר, אהרון אדלר, תיאר: "סיימנו כעת מבצע חסד של חילוץ והטסה של פצועים מורכבים מאוקראינה לארץ. יצאנו למבצע לאחר תיאום עם בית החולים שערי צדק, איתם יש לנו שיתוף פעולה פורה וידענו כי הם יוכלו לקלוט את הפצועים ולתת להם את הטיפול הטוב ביותר. אנו ממשיכים בחילוץ פצועים מאזורי הלחימה ולהביאם למקום בטוח".

צילום: דוברות שערי צדק
צילום: דוברות שערי צדק
צילום: דוברות שערי צדק

Back to top button