צרכנות

פייתון למתחילים – כל היתרונות בלימוד שפת פייתון

קרדיט תמונה FREEPIK

הרבה שפות תכנות משמשות תוכניתנים ואנשי הייטק, אולם אי אפשר ללמוד את הכל בבת אחת. במה מתחילים? רבים ממליצים למי שמתלבט עם מה להתחיל, לקחת קורס פייטון. נסביר על כמה מהיתרונות המרכזיים ללימוד שפת תכנות זאת, ומדוע היא טובה כל כך אפילו למתחילים ולחסרי ניסיון קודם.

לימוד פייתון –  כי מדובר בשפה שהיא לא מסובכת מדי

הדבר הראשון שצריך לדעת לגבי פייתון זה שהיא שפת תכנות  לא מסובכת מדי. זהו יתרון, משום שפחות נכון להתחיל עם שפות תכנות מכבידות, בעלות יותר מדי אלמנטים מסובכים.
פייטון למתחילים היא הדבר הנכון, למי שרוצה להבין טוב יותר, מהר יותר, בשיטת צעד צעד. למעשה, בזמן הפיתוח היא נחשבת לאינטואיטיבית יותר משפות רבות אחרות ומקילה על העבודה. זו שפה מאוד נוחה, אפשר לומר אפילו אלגנטית.

פייתון שפת תכנות מאוד שימושית

אנשי פיתוח בכירים לא פעם מהססים להשתמש בשפת תכנות זאת, שמתאימה מאוד גם למתחילים. יתרון חשוב שלה, אם כן, זה שהיא מאוד שימושית ויש לה הרבה יישומים. היא פועלת היטב על מגוון רחב של מערכות הפעלה, לרבות ווינדוס, לינוקס, מאק. לכן, קורס python טוב למתחילים, אם לא רוצים סיבוכיות יתר ולעומת זאת רוצים ידע שימושי ומגוון. פשוט, זה הדבר הנכון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מגוונת, וותיקה ופופולרית

עוד סיבה מדוע קורס פייתון הוא הדבר הנכון למתחילים שרוצים להתחיל לתכנת – מדובר בשפה מאוד וותיקה. זו שפת תכנות פופולרית, שעדיין ממשיכה להתפתח. זה מה שהופך אותה למאוד מגוונת. העובדה שאתם עושים את הצעדים הראשונים בהתפתחות המקצועית לא אומרת שתרצו ידע בשפה נידחת. מדובר בשפת תכנות חיה ונושמת, מתאימה הן לצרכי לימוד של עקרונות בפיתוח והן לצרכים יישומיים ממשיים.

ללמוד תכנות פונקציונלי

תכנות פונקציונלי, פירוש הדבר יכולת לתכנות מונחה עצמים. למחפשים קורס פייתון מומלץ טוב לדעת שבקורס לומדים בין היתר על תכנות מונחה עצמים, שימוש בפונקציות, מחלקות, אובייקטים. ניתן להשתמש בשפה זו לפתרונות נקודתיים אך גם ליישומים מורכבים ואפליקציות מתוחכמות.

ביקוש עצום בתחום ההייטק

אם עד עכשיו דיברנו על היבטים טכניים ורקע כללי, עכשיו נשים עוד דבר על השולחן. קורס פייתון למתחילים הוא הדבר הנכון למי שחושב קדימה. תוכלו לפתוח כל אתר למציאת עבודה בהייטק ולראות בעצמכם. מפתחי פייתון מאוד מבוקשים ונדרשים. מיטב חברות ההייטק, בסטארט אפים, פיתוח אתרים ואפליקציות ויישומי ווב מגוונים – בכל אלה ועוד עושים שימוש בשפה זאת. אנו לא אומרים שאין מקום להתפתחות נוספת בהמשך, אלא מדגישים שזהו מרכיב חשוב בארגז הכלים של אנשי תוכנה ופיתוח כיום.

לימוד פייתון – להיות חלק מקהילה גדולה ותוססת

עוד על הפופולריות של השפה תוכלו ללמוד אם תשוטטו קצת בקהילות מקוונות ובפורומים מקצועיים. מהר מאוד תבינו בעצמכם עד כמה חשוב למתחילים להיות מעורבים בקהילה חזקה.

לימוד פייתון מכניס אתכם חזק ומהר לעניינים. בשפה משתמשת קהילת מפתחים, החל במתחילים וכלה במהנדסים מנוסים. היא הולכת ומתפתחת כבר עשרים שנה ויותר. הקהילה תוססת מאוד ותוכלו להשתלב בה כבר במהלך הקורס או לאחר שתסיימו.

על פי ההערכות, בקהילה זו פעילים כיום מאות אלפי מתכנתים לפחות (ויש מעריכים שגם הרבה יותר). אז אם נסכם, לא חסרים יתרונות ללמוד קורס מקיף בפייתון. הידע יוכל לשמש אתכם הלאה, בכל קריירה מקצועית בהייטק, בתהליכי אוטומציה, בעבודה עם מפתחים נוספים ובצוותים, בבסיסי נתונים. התחביר הנוח ללימוד וקהילת המפתחים מצביעים על מציאות ברורה. גם לכם כדאי להשתלב בקהילה וזה יעזור מאוד בהיבט התעסוקתי ובביקוש שלכם בשוק העבודה.

חברת Real Time Group

בית תוכנה ומרכז ההדרכה  Real Time Group מספק שירותי פיתוח, הדרכה והשמה למאות חברות הייטק בארץ ובחו"ל. כיום ישנה דרישה גבוהה מצד לקוחותינו לפרויקטים בתחום ולכן אנו מחפשים מועמדים המעוניינים להצטרף אלינו – ללמוד ולעבוד איתנו

Back to top button