חדשות חוץמבזקים

דוגמנית רוסיה שכינתה את פוטין "פסיכופט" ברשת החברתית נמצאה מתה במזוודה

גרטה ודלר, דוגמנית רוסיה בת 23 נמצאה השבוע כשהיא ללא רוח חיים בתוך מזוודה, שנה לאחר שנעלמה.

גרטה ודלר, דוגמנית רוסיה. צילום: רשתות חברתיות

המקרה המטורף הזה מתחיל בינואר 2021, כאשר הדוגמנית ודלר, שהייתה ידועה כמי שפעילה מאוד ברשתות החברתיות ודעתנית, פרסמה פוסט בו כינתה את נשיא רוסיה ולדימיר פוטין "פסיכופת" וחזתה כי "הרצון שלו להרחיב ולהעצים את שלמות רוסיה יסתיים בבכי".

"בהתחשב בעובדה שפוטין עבר הרבה השפלות בילדותו, הוא לא יכול היה לעמוד על שלו בגלל צורתו הפיזית (היה קטן ורזה), אין זה מפתיע שהוא עזב לאחר לימודי משפטים והצטרף לק.ג.ב. אנשים כאלה הם ביישנים ופחדים מילדותם, מפחדים מרעש, מחושך וזרים, ולכן תכונות כמו זהירות, איפוק וחוסר תקשורת מתפתחות בשלב מוקדם באופי שלהם. אני יכולה רק להניח, שיש אצלו פסיכופתיה ברורה או סוציופתיה ברורה." כתבה גרטה ודלר בפוסט האחרון שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היא גם הוסיפה כי "לפסיכופתים חשוב לחוות כל הזמן תחושת מלאות וחדות בחיים, ולכן הם אוהבים סיכונים, חוויות אינטנסיביות, תקשורת אינטנסיבית, פעילות אינטנסיבית – חיים אינטנסיביים ודינמיים. אולי הוא באמת רוצה לשפר את היושרה של רוסיה ומאחל באמת ובתמים טוב לרוסים. אבל האם הוא באמת יכול לעשות משהו? אני חושבת שאתם יודעים את התשובות לשאלות האלה בעצמכם".

גרטה ודלר, דוגמנית רוסיה. צילום: רשתות חברתיות
צילום: רשתות חברתיות

מספר שבועות לאחר פרסום אותו פוסט ודלר נעלמה, כשאיש אינו יודע דבר על מקום הימצאה אף לא בני משפחתה.

כאמור, למעלה משנה עברה מאז שנעלמה ודלר, אחד מחבריה, יבגני פוסטר בלוגר שמתגורר בחרקוב שבאוקראינה, החל לחשוד שמשהו לא כשורה אך הוא לא הצליח לדווח על היעדרותה מאוקראינה. הוא יצר קשר עם חבר משותף שלה והפציר בו לסור למשטרה ולדווח על היעדרותה. המשטרה החלה בחיפושים אחריה, מה שהוביל לגילוי גופתה.

החבר של הדוגמנית ששמו, דמיטרי קורובין בן ה-23 נעצר, הודה ברצח שלה ושיחזר.

בחקירת המשטרה סיפר קורובין כי בפברואר אשתקד חנק אותה לאחר ויכוח על כסף במוסקבה. הוא ישן בחדר במלון במשך שלושה ימים לצד גופתה, עד שהחליט לקנות מזוודה והכניס אותה בפנים. לאחר מכן הוא הסיע את גופתה לאזור ליפצק, הנמצאת כ-400 ק"מ דרומית למוסקבה ושם השאיר אותה בתא מטען של מכונית נטושה מסוג שברולט במשך כשנה. במהלך חקירתו הוא הדגים כיצד הרג את גרטה באכזריות בידיו החשופות.

הדוגמנית והמזוודה שבה נמצאה. צילום: רשתות חברתיות

בכל אותו הזמן, המשיך קורובין לפרסם תמונות והודעות בחשבון האינסטגרם שלה, כדי לגרום לחבריה ולמשפחתה להאמין שהיא עדיין בחיים. אפילו אמה של ודלר סיפרה כי חשבה שהיא מסתתרת ולא ידעה דבר.

כאמור, בעוד שעוקביה של גרטה האמינו שהיא נהנית מערבים רומנטיים, גופתה למעשה נרקבה בתוך תא המטען של המכונית הנטושה.

ברשתות החברתיות עלו המון תהיות בנוגע לנסיבות מותה. פול סקאלן ג'וניור כתב: "עכשיו, גופתה של הדוגמנית הרוסיה נמצאה מוחבאת במזוודה יותר משנה לאחר שנעלמה. למרות שכפי שמתברר בהודאתו, שהחבר שלה לשעבר רצח אותה, נראה באופן מוזר כדפוס שכל התנגדות פוליטית ברוסיה נגד פוטין, נמצאת בדרך כלל מתה במסגרת זמן של שנה. זו עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה."

Back to top button