מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב מזרעה מואשם ברצח באדישות של אחיו: "ירה ירייה אשר פגעה במצחו"

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד חאלד עווד (37) תושב מזרעה בגין רצח באדישות של אחיו מוחמד עווד (46) ז"ל, הובלה ונשיאת נשק ושיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, הרצח אירע על רקע סכסוך משפחתי בין הנאשם והמנוח לבין הגיס שלהם.

ב- 18 בפברואר, לאחר חילופי הודעות טלפוניות שכללו גידופים ואיומים בין המנוח לבין הגיס, הגיעו המנוח והנאשם אל בית הגיס, כאשר הנאשם מחזיק אקדח טעון. בביתו של הגיס שהו באותה עת גם שלושת ילדיו הקטינים. הנאשם והמנוח דרשו מהגיס לפתוח את השער, ותוך כדי דרך הנאשם את האקדח שלו. הגיס פתח את השער לאחר שהצטייד בפטיש, והמנוח והנאשם נכנסו לחצר הבית. מיד עם כניסתם לחצר החל עימות גופני ומילולי בין המנוח לבין הגיס במהלכו דחפו אחד את השני. הגיס הבחין בנאשם שהתקרב לעברו כשהאקדח הדרוך בידו, וחבט באמצעות הפטיש בנאשם באזור המצח. הנאשם נאבק בגיס, וירה ירייה אחת מהאקדח אשר פגעה במצחו של המנוח, שעמד סמוך מאד לנאשם ולגיס, וגרם למותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שהנאשם ירה במנוח, זרק את האקדח לעברו של שכן המתגורר בסמוך לבית, והורה לו להעלים אותו. השכן נענה להוראת הנאשם, והשליך את האקדח לעבר חצר מסגד שנמצא סמוך לבית. בחלוף זמן קצר בירר הנאשם עם השכן היכן האקדח, ניגש למסגד יחד עם אחר, פרץ את מנעול שער המסגד, נטל משטח המסגד את האקדח ונמלט עמו מהמקום.

התיק נחקר ע"י היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button