חדשות חוץמבזקים

9 הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בטקסס, נהג הרכב הפוגע – נער בן 13

בתאונת דרכים קטלנית שאירעה שלשום (שלישי, 15 במרץ) בשעה 20:17 בכביש המהיר FM 1788 בטקסס, נהרגו 9 בני אדם, 7 מהם מקבוצת הגולף של אוניברסיטת דרום מערב (University of the Southwest).

הטנדר בו נהג הנער בן ה-13. צילום מסך יוטיוב WFAA

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, התאונה אירעה כאשר נער בן 13 נהג ברכב מסוג דודג' 2500, כשבשלב מסוים התפוצץ ברכבו הצמיג השמאלי הקדמי, מה שגרם לסטייה חזקה לנתיב הנגדי ולהתנגשות החזיתית הקטלנית בטנדר מסוג פורד טרנזיט בו נסעו שישה מחברי קבוצת הגולף והמאמן שלהם. שני כלי הרכב עלו באש ונשרפו. בטנדר היו שניים נוספים דייטון פרייס והיידן אנדרהיל, שנפצעו באורח קשה מאוד והועברו במסוק למרכז הרפואי האוניברסיטאי בלובוק, טקסס. גורמים רשמיים ציינו כי מצב יציב.

נפצעו אנוש בתאונה. צילום: אוניברסיטת דרום מערב / דרך cbs7

בטנדר שבו נהג הנער בן ה-13 היה נוסע נוסף שזוהה כהיינריך סימנס בן 38, שניהם מהעיר סמינול שבטקסס. שניהם נהרגו ומותם נקבע בזירת התאונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת התאונה עולה כי הרכב בו נהג הנער נסע לכיוון דרום ורכב הטנדר של חברי קבוצת הגולף היו בדרכם חזרה מטורניר גולף במידלנד, במערב טקסס.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הערב נמסרו שמותיהם של ההרוגים: 6 מהם סטודנטים ואחד שייך לסגל: המאמן – ג'יימס טיילר בן 26 מהובס בניו מקסיקו , סאנצ'ז מאוריקו בן 19 ממקסיקו, גרסיה טראוויס בן 19 מפליזנטון בטקסס, זין ג'קסון בן 22 מווסטמינסטר בקולורדו, ריינס קאריסה בת 21 מפורט סטוקטון בטקסס, סטון לאסי, בת 18 מנוקונה בטקסס וסוזה טיאגו בן 18, מפורטוגל.

ההרוגים בתאונה הקטלנית. צילום: אוניברסיטת דרום מערב / דרך cbs7
ההרוגים בתאונה הקטלנית. צילום: אוניברסיטת דרום מערב / דרך cbs7

באוניברסיטת דרום מערב פרסמו הודעה ובה נכתב בין היתר: "קהילת הקמפוס של ארה"ב המומה ועצובה היום. אנחנו מתאבלים על אובדן חברי משפחתנו של האוניברסיטה. אמש, קבוצות הגולף של גברים ונשים נסעו חזרה לקמפוס מתחרות במידלנד, טקסס, כשהאוטובוס שלהם נפגע על ידי רכב שהתנגש בהם חזיתית. תשעה נוסעים, כולל המאמן, היו באוטובוס של האוניברסיטה שהיה מעורב בתאונה הקטלנית. בעוד חקירת התאונה עדיין בעיצומה, דיווחים מצביעים כי שבעה מנוסעי האוטובוס נהרגו בתאונה. שניים מהנוסעים במצב אנוש עוברים טיפול רפואי בלובוק, טקסס. הנהלת האוניברסיטה תשמור על קשר עם משפחות הסטודנטים וצוות המאמנים כדי לספק מידע נוסף ככל שיהיה זמין. צוות הייעוץ של ארה"ב יהיה זמין היום בקמפוס כדי לספק תמיכה לסטודנטים, לסגל ולצוות. אנא שמרו על משפחות התלמידים, צוות המאמנים וקהילת האוניברסיטה בתפילותיכם כשאנחנו מתאחדים לתמוך אחד בשני בתקופה קשה זו."

יש לציין כי על פי החוק בטקסס ניתן לקחת שיעורי נהיגה מגיל 14 ולקבל את הרישיון בגיל 15 – מדובר ברישיון זמני ועל מנת לנהוג חובה להיות עם מדריך או מבוגר מורשה. הרשויות הבהירו כי הנער בן ה-13 שנהג בטנדר עבר על החוק.

"למרות שלא ברור באיזו מהירות נסעו שני כלי הרכב, ברור שזו הייתה התנגשות במהירות גבוהה", אמר סגן יו"ר מועצת הבטיחות הלאומית לתחבורה, ברוס לנדסברג.

Back to top button