חדשות חוץמבזקים

הנשיא פוטין הגיע במפתיע לאירוע לכבוד איחודה מחדש של קרים עם רוסיה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נושא בשעה זו (שישי) דברים באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה, באירוע לכבוד יום השנה השמיני לאיחודה מחדש של קרים עם רוסיה.

בסוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק" שמעבירה את האירוע בשידור חי דווח כי השתתפותו של ראש המדינה ולדימיר פוטין באירוע זה לא הוכרזה רשמית, ולכן היא באה בהפתעה לאלפי אורחיו. בנוסף יופיעו באווירה חגיגית, באצטדיון הגדול ביותר ברוסיה, יוצרים מוכרים במדינה כמו גריגורי לפס, פולינה גגארינה ועוד.

פוטין התקבל בתשואות רמות ובין היתר אמר בנאומו כי "היה צורך לחלץ את קרים מהמדינה המשפילה בה היא הייתה, ולהפוך אותה להיות חלק מהפדרציה הרוסית. קרים עשו את הדבר הנכון כשהם נלחמו בניאו-נאצים. כעת מטרת המבצע באוקראינה היא להציל את תושבי דונבאס מרצח העם. אחדות כזו לא הייתה לנו הרבה זמן. הצבא הרוסי נלחם כתף אל כתף וכולם תומכים זה בזה, ובמידת הצורך מסוככים בגופם זה על זה כאחים מכדורים קטלניים בשדה הקרב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהופעתו המפתיעה של פוטין, התמקדו דווקא ברשתות החברתיות במעיל שלבש לאירוע. פוטין נראה כשהוא לובש ז'קט של המותג האיטלקי האהוב עליו לורו פיאנה, שהביע תמיכה באוקראינה וגינה את התוקפנות הרוסית. יש לציין כי ז'קט כזה מהקולקציה החדשה עולה 1.4 מיליון רובל (כ-43,500 ש"ח).

Back to top button