אינטרנטמבזקים

אורי גרוס: "המשטרה ממליצה לא להגיע לגוש דן?? למה? מה זה הטירוף הזה"

התסריטאי ויוצר סדרות הטלוויזיה, אורי גרוס, פרסם הערב (מוצ"ש) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הביע זעם על התנהלות המשטרה שמתכננת לסגור מחר כבישים רבים ברחבי גוש דן בעקבות הלווייתו של הרב חיים קנייבסקי זצ"ל.

"המשטרה ממליצה לא להגיע לגוש דן?? למה? כי ישיש בן 94 מת באופן כל כך לא צפוי כי מי מצפה שאיש בן 94 שלא זז 40 שנה מהשולחן ימות פתאום?", כתב גרוס.

הוא הוסיף כי "גם אם בוז'י (נשיא המדינה, היוש) היה מת מחר לא היה מוצדק לסגור את "גוש דן" (להלן המדינה) אז בגלל איזה רבי ש-9.8 מתוך 10 ישראלים לא שמעו עליו בחיים ולא הושפעו בכלום ושום דבר מ"פסיקותיו" מקסימום שילמו יותר מיסים? מה זה הטירוף הזה, איזה גטו מפגר הקמנו פה, באמת מסקנה נהדרת מהשואה – לא רוצים יותר גטאות! היי בואו נקים גטו! עו"ד תותי אשבל תוציאי אותי מפה באמא הפורטוגלית שלי מיציתי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התגובות היו מעורבות.

ורד דר כתבה בתגובות: "מה זה משנה שה 9.8 מתוך 10 איש לא מכירים אותו. ה 0.2 רוצים ללוות אותו. אם יש חצי מיליון איש שרוצים להגיע להלוויה של הישיש, שאותי כחילונית, ממש לא מעניין, אז צריך לאפשר להם את זה כי גם הם אזרחי שויי זכויות למרות שהם משלמים פחות מיסים. ואם חצי מליון איש הולכים לפקוד אזור שגם ככה פקוק אז טוב שהמשטרה נערכת לכך מראש."

רונית, מגיבה אחרת כתבה: "אני מבינה שהרב קנייבסקי לא מזיז לך, ולשאר המגיבים פה. זכותכם. עם זאת, יש מאות אלפים שעבורם הוא היה משמעותי מאוד מאוד מאוד, והם רוצים להגיע מחר לבני ברק בשעה 11:00. אני שואלת בשיא הרצינות – מה תעשו? תכלאו חרדים בבתיהם? סגר על ריכוזים חרדיים? עוצר?"

אורית אהרון כתבה: "אין לתאר שמפספסת תור לרופא שחיכיתי לו שלושה חודשים 😪 מדינה הזויה."

דניאל פרץ כתב: "פוסט שיצא מקנאה שאין אחד שמטורלל כמוך מעריץ לא יגיע למספרים כאלה בהלווייתו. שהבאתם את האירווזיון לישראל חצי מישראל הייתה משותקת, לא לדבר על תל אביב כל שנה מרתון משתק את כל תל אביב ומשאיר ערימות של זבל אבל שום דבר לא מפריע, העיקר שנהנים. אבל שרב חרדי נפטר בוא נעשה לוויה במתנ"ס השכונתי. איש מטורלל פליט ריאלטי שמנסה לחזור בתקווה לכותרות".

אהרון נוראני שיתף צילום מסך של הפוסט בערוץ הטוויטר שלו וכתב: "איזה אפס אורי גרוס. פשוט להקיא. למה לעזאזל הוא לא יכול לסתום את הפה כמה שעות? טוב נו כנראה זה ציפייה גדולה מידי מפליט האח הגדול"

תומי הרפז, CC BY-SA 4.0, via Wikimedia Commons

מחר, כאמור תתקיים הלווייתו של מרן הגאון הרב חיים קניבסקי זצ"ל בשעה 11:00 והמשטרה הודיעה כי חסימות הצירים (כולל כביש 4) כפי שפורסמו יחלו החל מהשעה 06:00. הציבור מתבקש להיערך בהתאם ולהימנע להגיע עם רכבים לצירים שייחסמו ובסביבתם. לכל הפרטים על הסדרי התנועה – לחצו כאן.

Back to top button