מבזקיםמשפטי/פלילי

3 חשודים בניסיון חיסול בנו של שלום דומרני נעצרו בדרום הארץ

הבוקר (ראשון) בשעה 10:20 נורה מטווח קצר ניסים (נינה), בנו בן ה- 28 של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני ברחוב בעבודה באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר במצב קשה ולא יציב עם פציעות חודרות.

פראמדיקית מד"א אביטל קבשה, סיפרה: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב."

כוחות משטרה ובהם, חוקרים וצוות של היחידה לזיהוי פלילי החלו לפעול בזירת הירי, אספו ראיות וממצאים במטרה להתחקות אחר זהות החשוד, שתועד במצלמות האבטחה במקום, ונמלט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי קיים הערכת מצב בזירת האירוע, והחליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של לכיש.

תיעוד הירי

הופץ ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
ניסים דומרני. צילום: מתוך פייסבוק
ניסים דומרני. צילום: מתוך פייסבוק

כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות נרחבות בעיר ואיתרו רכב שנשרף כליל ושעפ"י החשד היה מעורב באירוע.

ימ"ר לכיש הפעילה כוחות גדולים בכלל המישורים הגלויים והמודיעיניים, שהובילו לאיתור זהותם של שלושה חשודים שנמלטו מהזירה.

לפני זמן קצר, בתום מצוד שניהלה ימ"ר לכיש אחר שלושת החשודים, תושבי אשקלון בשנות ה-30, שנמלטו לדרום הארץ, הם אותרו ונעצרו לחקירה בחשד לניסיון רצח.

צילום: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button