מבזקיםצבא וביטחון

שוטר נדקר ונפצע בינוני במזרח ירושלים, מצוד אחר המחבל

שוטרים שהוזעקו לפני זמן קצר (ראשון) לשכונת ראס אל עמוד בירושלים בעקבות אירוע הצתת רכב, הותקפו על ידי מספר חשודים במקום תוך שאחד מהם דקר שוטר כבן 20 ונמלט מהזירה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א פינו את השוטר לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב בינוני, עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. שוטר נוסף פצוע קל בידו טופל במקום ולא נזקק לפינוי.

החובשים של מד"א אליהו בן חמו ונאסר זחימאן, שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א, סיפרו: "שני הפצועים שהתהלכו במקום סבלו מפציעות מדממות. הצטרפנו לכוח הרפואה של המשטרה שהעניק להם טיפול רפואי ראשוני בשטח. אחד מהפצועים שנפגע באורח בינוני פונה לבית החולים כשמצבו יציב והפצוע השני טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית חולים."

כוחות משטרה רבים ביניהם מסוק משטרתי וזיהוי פלילי הגיעו לזירת האירוע והחלו באיסוף ממצאים וראיות ובתוך כך נערכות סריקות אחר החשוד במעשה תוך שנעצרו שני מעורבים נוספים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב במקום במהלכה הנחה על חלוקת גזרות אחריות והשקעת כלל כוחות המחוז לאיתור החשוד.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסר: ״פיגועי הדקירה ביממה האחרונה הם דוגמה נוספת לכך שמחבלים ארורים וכוחות קיצון ימשיכו לנסות ולפגוע בניסיונות שלנו לחגוג את חגי האביב לראשונה מזה שנתיים ללא הגבלות. ‏משטרת ישראל ומג״ב ימשיכו להיות נחושים וחזקים בעמידתם על המשמר. ‏החלמה מהירה לפצועים״.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "חוסר המשילות של הממשלה, מעודד את המחבלים להוציא פיגועים. בינתיים עד שהממשלה תתעורר ותעיף את האחים המוסלמים, צריכים להרוס את ביתו של המחבל ולגרש את בני משפחתו מהמדינה".

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button