מבזקיםצבא וביטחון

הפיגוע בירושלים: המחבל אותר בבית קרובת משפחתו ונעצר

היום (ראשון) בסביבות השעה 17:00 הגיע מחבל בן 23 תושב ג'אבל מוכבר, לשכונת ראס אל עמוד שבמזרח העיר ירושלים. הוא התקרב לעבר שוטר שטיפל באירוע הצתה, שלף סכין, דקר את השוטר ולאחר מכן נמלט מהמקום.

כתוצאה מהדקירה, השוטר נפצע באורח בינוני וצוות מד"א פינה אותו אל בית החולים שערי צדק בעיר. פצוע נוסף במצב קל עם פציעה ביד טופל במקום.

החובשים של מד"א אליהו בן חמו ונאסר זחימאן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "2 הפצועים שהתהלכו במקום סבלו מפציעות מדממות. הצטרפנו לכוח הרפואה של המשטרה שהעניק להם טיפול רפואי ראשוני בשטצ. אחד מהפצועים שנפגע באורח בינוני פונה לבית החולים כשמצבו יציב והפצוע השני טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית חולים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, הגיעו לזירה והחלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וסריקות אחר המחבל שנמלט מהזירה.

מפקד המחוז קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הפיגוע במהלכה הנחה את המפקדים על חלוקת גזרות וביצוע סריקות נמרצות במטרה לאתר את המחבל שנמלט וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

לפני זמן קצר, במהלך פעילות אינטנסיבית תוך סריקות, כוחות המשטרה של מחוז ירושלים איתרו את המחבל בבית קרובת משפחתו והוא נעצר והועבר לחקירה.

ממ"ז ירושלים ציין בהערכת מצב לאחר מעצרו של המחבל- "תגובה מהירה של כוחות המשטרה ומג"ב מיד עם קרות האירוע, תוך סריקות מקצועיות ופעילות נחושה, הביאה לאיתור ומעצר המחבל. נמשיך לפעול אל מול איומי הטרור במתווים השונים על מנת להגן על האזרחים והשוטרים".

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button