בידורמבזקים

איילה חסון חושפת: קיבלנו איומים ממתן סידי, דוברו של ראש הממשלה

מגישת תכנית "שישי" ברשת 13, איילה חסון חשפה היום (ראשון) שקיבלה איומים ממתן סידי, דוברו של ראש הממשלה נפתלי בנט, זאת לאחר שבתוכנית "שישי" האחרונה פרסמה חסון תחקיר על שיפוץ ביתו של בנט ברחוב ציפמן ברעננה בעלות של עשרות מיליוני שקלים מכספי ציבור.

מתן סידי, דוברו של בנט. צילום: יח"צ

בציוץ שפרסמה בעמוד הטוויטר שלה כתבה חסון: "ביום שישי בערב, מתן סידי הדובר של בנט שלח לנו בווטסאפ איום שהוא יתן סיפורים בלעדיים רק למתחרים שלנו ויחרים אותנו מתדרוכים של לשכת רוהמ. פרצנו בבכי😃".

"עכשיו אתם מבינים איך המפעל עובד" ציינה חסון והוסיפה, "ולמה יש עיתונאים שמתנפלים עלינו והכסף של הציבור פחות מעניין אותם, העיקר לאכול ולהאכיל מהשלטון"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מי שגם מתח ביקורת על הסיפור היה זה מגיש הטלוויזיה חיים אתגר, אבל הוא דווקא כיוון לתקשורת: "אני רוצה רגע לדבר אתכם על התקשורת שאני חלק ממנה, אבל לפעמים אני מסתכל על הדברים מהצד קצת אחרת. איילה חסון מפרסמת שהשיפוץ בבית הפרטי של בנט, עולה עשרות מיליוני שקלים כי הוא לא נכנס עם משפחתו לבית בבלפור בירושלים. אני לא רוצה להיכנס לזה אם זה שיפוץ מוצדק או לא מוצדק, אבל אם אירוע כזה היה מתרחש שנתניהו ראש ממשלה אתם יודעים שהיו מסקרים את זה בלי הפסקה וטוחנים ונכנסים לעניין, כי יש פה שאלה האם זה ראוי? האם זה לא סתם בזבוז? אולי כן אולי לא. אבל בגלל שזה ראש הממשלה בנט, לא מסקרים את זה כמעט. הסיפור הזה, שהוא סיפור חשוב, מעניין, ראוי, לא מסוקר. כי אצלנו זה חברים, זה עמדות. האמת? יש אנשי תקשורת שאצלם זה עניין יחסי."

צילום: מתוך טיק טוק של חיים אתגר

בתוך כך, בתנועה לאיכות השלטון ציינו כי ישנו חשש לפגיעה קשה בקופה הציבורית, בשיפוץ מעונו הפרטי של ראש הממשלה.

"שלחנו היום מכתב למבקר המדינה, בעקבות כתבתה של אילה חסון, אודות השיפוצים הנרחבים והמשמעותיים שמתנהלים בשמונת החודשים האחרונים בביתו הפרטי של ראש הממשלה נפתלי בנט, בעיר רעננה. במכתב ביקשנו ממבקר המדינה שייבחן את סוגיית השיפוץ שעלתה בכתבה." אמרו היום בתנועה לאיכות השלטון.

"על פי האמור בכתבה, שיפוצים אלו, אשר כוללים הקמת תשתיות אבטחה מתאימות, גדרות, מצלמות ודיור עבור המאבטחים, הפכו למטרד בלתי פוסק עבור שכניו של ראש הממשלה המתגוררים באזור. כמו כן, לפי האמור בכתבה עלות השיפוצים מוערכת בעשרות מיליוני שקלים, זאת שעה שהשיפוצים במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים נמשכים." ציינו.

עוד הוסיפו כי "מדברים אלו עולה חשש כי החלטתו של ראש הממשלה להישאר בביתו הפרט ברעננה ולהפכו למעון ראש הממשלה בפועל, מביאה עמה פגיעה קשה ביותר בקופה הציבורית, וזאת לצד פגיעה מתמשכת ברווחתם של תושבי הרחובות הסמוכים."

בתנועה לאיכות השלטון קראו למבקר המדינה לבחון את הנושא לעומק, "עניין זה מחייב, לטעמנו, ביקורת על הליכי קבלת ההחלטות אשר קדמו להישארותו של ראש הממשלה המכהן במעונו, ולרבות בחינת הכספים אשר הוצאו לשם כך ולשם הפיכת מעונו הפרטי למעון "רשמי", כמו לסוגיות השבחת הנכס אשר נטענו בכלי התקשורת. אנו קוראים למבקר המדינה לבחון את סוגיית השיפוץ לעומק."

מכתב התנועה לאיכות השלטון למבקר המדינה

Back to top button