חדשות חוץמבזקים

אנדריי פאלי, סגן מפקד הצי הרוסי בים השחור חוסל במריופול

ככל שהכוחות המזוינים של הפדרציה הרוסית מתקדמים ב"מבצע הצבאי המיוחד" באוקראינה כך גם נרשמים עוד ועוד אבדות קשות כשבכירי הצבא הרוסי מאבדים את חייהם בלחימה בזה אחר זה.

כוחות היבשה בכוחות המזוינים של אוקראינה פרסו בעמוד הפייסבוק הודעה רשמית לפיה חיסלו במהלך הקרבות במריופול שבמזרח אוקראינה את אנדריי פאלי, סגן מפקד הצי הרוסי בים השחור.

פקידים רוסים אישרו את מותו של אנדריי פאלי. מיכאיל רזבוז'ייב, מושל סבסטופול (עיר נמל על חוף הים השחור בחצי האי קרים) כתב: "הייתי חבר של אנדריי ניקולאביץ' …. הוא היה אדם מאוד פתוח והגון. קצין אמיתי משושלת צבאית. כל מי שאי פעם פגש אותו יזכור תמיד את טוב ליבו. הוא נהנה מסמכות רבה בצי, הבנה ושמיעה, הוא ידע למצוא גישה לכל אדם ".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אנדריי פאלי, סגן מפקד הצי הרוסי בים השחור

פאלי נולד בקייב, אך בשנת 1993 סירב להישבע את השבועה האוקראינית ועזב לצי הצפוני.

מאז 2011, הוא היה ראש מחלקת כוח אדם של צי הים השחור של הפדרציה הרוסית, ובשנת 2020 התמנה לסגן מפקד הכוחות המזוינים הרוסים בסוריה.

כאמור, הוא מת בקרבות על מריופול, טקס הקבורה שלו יתקיים בסבסטופול ב-22-23 במרץ.

יש לציין כי לפני יומיים, דיווחו הכוחות המזוינים של אוקראינה כי חיסלו במתקפה על שדה התעופה בחרסון, את הגנרל אנדריי מורדביצ'ב, מפקד ארמיית הנשק המשולב ה-8 של פיקוד הדרום בצבא הרוסי.

ב-2 במרץ זו הייתה הפעם האחת והיחידה שמשרד ההגנה הרוסי הודיע באופן רשמי על האבדות במהלך "המבצע המיוחד" באוקראינה בקרב אנשי הצבא הרוסי.

אז דיווח על 498 חיילים שנהרגו ו- 1,597 נפצעו.

Back to top button