חדשות הארץמבזקים

98% גאווה: נתוני הזכאות לבגרות באמי"ת חצור הגלילית

ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה סייר במוסדות החינוך בחצור הגלילית כדי לסכם את החציון ולהמשיך להנחיל את האסטרטגיה היישובית. את השבוע פתח סויסה וצוותו בביקור בבית החינוך אמית בחצור הגלילית. עם תחילת המפגש ניתן היה לחוש באווירה הטובה השוררת בקרב הצוות החינוכי לאחר שבשבוע שעבר הוכתרה תלמידת אמית חצור, טליה יוספי, לכלת חידון התנ"ך היישובי.

ראש המועצה פתח את הביקור במפגש עם תלמידים מהשכבות השונות ועם אנשי הצוות החינוכי ובראשם המנהל בועז יוספי. השיחה נסבה סביב תוכניות חדשניות אשר בהן נהנים תלמידי הישוב מלמידה היברידית. מיגון רחב של אמצעים טכנולוגיים עומד כיום לרשות צוותי החינוך והתלמידים בחצור הגלילית. הלמידה ההיברידית בבתי הספר מאשרת לימוד באמצעות שלל מקורות ואמצעים ללימוד, שינון והכרה של תחומי ידע חדשים. באמית חצור לומדים כיום בין הייתר גם תקשורת, בילוגיה ופיזיקה תוך גמישות מירבית ונכונות של המורים לסייע ולהירתם לטובת תגבור אחר הצהריים, במקרים מיוחדים הסיוע והתגבור ניתנים אפילו במוצאי שבת.

מנהל בית הספר בועז יוספי סיפר כי על פי הנתונים כעת, הזכאות לבגרות בבית הספר ממשיכה לזנק והינה נעה סביב 98 אחוזים, הנוכחים התרגשו מהנתון המרשים במיוחד והחמיאו לתלמידים ולצוות על ההישגים האדירים של בית החינוך אמי"ת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
98% גאווה: נתוני הזכאות לבגרות באמי"ת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית

ראש המועצה סויסה שמע על הפעילות הקהילתית התנדבותית של בני הנוער בקהילת חצור והדגיש כי השילוב בין הקהילה לבין מערכת החינוך הוא אחד מיסודות התוכנית האסטרטגית החדשה שהוצגה לאחרונה בתחום החינוך בחצור. ״אני נרגש לשבת פה ולשמוע בני נוער ערכיים, מלח הארץ, פעילים בקהילה, מסייעים לקהילה ולזולת", אמר ראש המועצה. "זה מחמם את הלב ומסמן את הכיוון שאליו צועדת חצור הגלילית. אנחנו קולטים, צומחים ומתפתחים, אבל פועלים כדי שלא לאבד את החמימות והאווירה הכל כך מיוחדת שיש כיום בישוב. קהילתיות היא ערך בעיני ואני שמח לשמוע שזה ערך מקודש עבור אנשי החינוך שלנו". הוסיף.

98% גאווה: נתוני הזכאות לבגרות באמי"ת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית

במפגש עם אנשי הצוות החינוכי, סיפר המנהל בועז יוספי על גרף עלייה מתמיד בשלוש השנים האחרונות של מספר התלמידים הנושק ל 300: "יש ביקוש גבוה גם מישובים באזור כמו צפת, אליפלט, ראש פינה וכורזים, הישגי בית הספר מגיעים לכל מקום באזור", הסביר.

כמו כן סיפר על האתגרים שיצרה הקורונה. היעד החשוב ביותר עבור אנשי אמית חצור – הסביר המנהל – הוא לתת את המענה לאתגרים ולקשיים שנוצרו מבלי שתיבלם מגמת הזינוק בציונים ובנתוני הזכאות לבגרות ולבגרות מצטיינים. ראש המועצה הבהיר: "אנחנו לא מוכנים לאבד אפילו לא תלמיד או תלמידה אחת. הנתונים של המערכת הם 100% בלא פשרה. אני מבקש להדק את הקשר בין צוות בית הספר, אגף החינוך במועצה, הקב"סית שהחלה לפעול במרץ ומחלקת הרווחה. לא נפסח על אף בקשה או צורך לעזרה".

98% גאווה: נתוני הזכאות לבגרות באמי"ת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית

לקראת סיום, ביקשו המורים להודות לראש המועצה על המהלך לחיזוק המבנים, עבודות השיפוץ והפיתוח הנרחבות והתחושה שיש תמיד עם מי לדבר כאשר פונים אל המועצה.

Back to top button