בידורמבזקים

ישראל קטורזה נבחר כפרזנטור לרשת טרקלין חשמל

רשת טרקלין חשמל, בחרה באמן והסטנדפיסט ישראל קטורזה כפרזנטור החברה. קטורזה נחשב לאחד מהאומנים המובילים והאהודים בישראל והוא יובל את הקמפיינים של החברה המונה כ- 50 סניפים ברחבי הארץ ואת אתר הסחר שלה. זו הפעם הראשונה בעשור האחרון שהרשת בחרה בפרזנטור.

מסקר שנעשה עבור רשת טרקלין במסגרתו נבדקו מספר אומנים מובילים, עולה כי קטורזה הינו האומן /בדרן המוכר והאהוב בישראל. הוא חוצה גילאים, מעמדות ועדות, ונתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. עוד עולה מהסקר כי העובדה שלאורך השנים הוא בוחר בקפידה את התפקידים על הבמה, בסרטים ובטלוויזיה מיצבו אותו כאומן מוביל ואיכותי. כמו כן קטורזה, כאב לשבעה ילדים, נתפס בציבור על פי המחקר כמודל לאיש משפחה למופת.

כחלק מהמהלך השיווקי, יושק קמפיין ראשון רחב היקף, בתקציב של למעלה מ- 10 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום זרמון שמציג את קטורזה כמי שמסרב להיות הפרזנטור של טרקלין חשמל כי המחירים ברשת יותר מצחיקים ממנו. הקמפיין יתפרס על פני רוב המדיות בישראל ויתרכז בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובנקודות המכירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יחצ

ישראל קטורזה מסר: "אני גאה לייצג את טרקלין חשמל ולקדם ערכים של מקצוענות, אמינות ומחירים הגיוניים – ערכים שחשובים כל כך בהתמודדות עם כל אתגרי החיים בכלל ויוקר המחיה בפרט. אני שמח שמותג ישראלי ותיק, מוערך ויציב מקדם ערכים כה חשובים, ואני בטוח שיחד נמשיך להנחיל אותם בציבוריות הישראלית."

שי דגן, מנכ"ל רשת טרקלין חשמל מסר: "הצטרפותו של ישראל קטורזה, הידוע כאיש משפחה למופת, למשפחת טרקלין חשמל, מביאה לידי ביטוי את ערכי הליבה של הרשת. ישראל קטורזה, הפרזנטור החדש של טרקלין חשמל, מהווה מודל של מצוינות, אמינות ומקצוענות וכמי שיודע לדבר בגובה העיניים. הבחירה בו הייתה טבעית לנו והמחקר שערכנו רק אישש את מה שידענו מלכתחילה. הרשת שידועה באמינותה, בשירות הגבוה שלה ובמחירים תחרותיים חיפשה אומן מוביל, גדול ואמין ושמחה על הצטרפותו של קטורזה".

צילום: יחצ

Back to top button