איראןהעולם הערבימבזקים

מפקד משמרות המהפכה האיראניים מאיים על ישראל: "זהו מסר רציני ואמיתי"

מפקד משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC), האלוף חוסיין סלאמי, הזהיר היום (רביעי) את ישראל ואמר כי "המשטר הציוני צריך להיזהר מפני ההשלכות של חישוביו המוטעים המתמידים" והפציר בישראל להפסיק את "המעשים הרעים", כלשונו.

הוא הוסיף כי "האיראנים לא יקבלו טרור נגד כוחותיהם, לכן המסר שלנו הוא רציני וחמור", אמר סלאמי בנאום שנשא היום בטקס בעיר דזפול שבדרום מערב איראן במחוז ח'וזסטן.

"אנו מזהירים את אויבנו שיחדלו ממעשיהם הרעים, אחרת הם ישלמו על כך. אנחנו לא נערוך הלוויות לקדושים שלנו, אנחנו נוקמים. זהו מסר רציני ואמיתי" אמר סלאמי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא הבהיר כי "האויבים יכולים לחזור על הטעויות שלהם, אבל אנחנו אומרים להם שמי שלא לומד מהאירועים צריך לנסות אותם שוב, אם הם רוצים לטעום שוב את טעמה המר של נקמה, עליהם לחזור שוב על הטעויות שלהם. אנו מבטיחים לעולם לא לאפשר לאויבים לאיים על ביטחונה וכבודה של האומה האיראנית".

"בימים האחרונים ראינו את הבית הלבן אומר על איראן האסלאמית שמדיניות הסנקציות הפכה את איראן ומשמרות המהפכה לחזקות ותוקפניות מתמיד. כאשר האויב מדבר על סגולה, המעלה הזאת היא ודאי עשרות מונים ממה שנאמר; תחילת הסוף של אמריקה והציוויליזציה המערבית נמשכת כבר שנים ורק לאחרונה הואצה." אמר מפקד משמרות המהפכה האסלאמית וציין כי "המאות הקודמות נחשבו למאה של שבי ועבדות על ידי בני המערב. המאה החדשה והגיאוגרפיה היא הגיאוגרפיה של שחר האסלאם, המשך התפתחותם של המוסלמים, כיבוש מחדש של אדמות איסלאם שנכבשו על ידי תוקפנים לא מוסלמים, במיוחד ארצות הברית והציונים. מוסלמים צברו כוח וידה של ההתנגדות על העליונה", אמר.

מפקד משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC), האלוף חוסיין סלאמי

בהצהרתו של סלאמי בתחילת החודש, משמרות המהפכה נטלו אחריות על מתקפת טילים נגד "המרכז האסטרטגי של ישראל" בעיר ארביל שבכורדיסטן העיראקית והזהיר את ישראל כי אם תבצע מהלך שגוי איראן תגיב בעוצמה.

דובר משרד החוץ האיראני, סעיד חטיבזאדה התייחס לדבריו של הגנאל סלאמי וציין כי "איראן לעולם לא תסבול את קיומו של 'מרכז מזימות' בגבולותיה."

דובר משמרות המהפכה, גנרל רמזאן שריף, הודיע ​​כי משמרות המהפכה לא יהססו לפגוע בבסיסים ישראלים אחרים באזור כורדיסטן העיראקית אם הם לא יפונו משם. "אם פקידים עיראקים לא ינקטו בפעולה להרחקת בסיסים אחרים של הציונים באותה מדינה בזמן שהביטחון שלנו ממשיך להיות מאוים מהאזור הזה, נגיב ללא היסוס", אמר הגנרל שריף.

הוא שב והדגיש כי "הציונים הודו בעצמם שהמל"טים שלהם שטסו מעל בסיס צבאי במחוז כרמאנשאה באיראן, המריאו מבסיסיהם בארביל. "זו זכותנו הטבעית להשמיד כל בסיס שממנו מתבצעת כל תקיפה נגד ביטחון איראן וזה קו אדום עבורנו", אמר הגנרל שריף.

הוא ציין כי שגריר איראן בעיראק, עיראג' מסג'די, הזהיר במספר הזדמנויות את אזור כורדיסטן העיראקי מפני נוכחותו של בסיס המוסד, שהותקף לאחרונה על ידי משמרות המהפכה.

כזכור, בשבוע שעבר עשרות טילים בליסטיים פגעו במבנה גדול בעיר ארביל, בעוד שהאיראנים טענו כי מדובר בסיסים סודיים של המוסד. ברשת אל מיאדין הלבנונית דיווחו כי בתקיפה זו מספר ישראלים נהרגו ובהם קציני מוסד. "בסיס המוסד ברחוב מסיף-סלאח א-דין בארביל הושמד עד היסוד ומספר שכירי חרב ישראלים נהרגו או נפצעו", נכתב בדיווח.

גורמים רשמיים בישראל לא הגיבו לדיווחים.

Back to top button