חדשות הארץמבזקים

בעלה של דוריס יחבס בהלווייתה: "מבקשים ממך סליחה, לא נשכח אותך בחיים"

הלווייתה של דוריס יחבס, בת 49 ואם לשלושה, שנרצחה אתמול בפיגוע הטרור בבאר שבע מתקיימת בשעה זו (רביעי) בבית העלמין במושב גילת.

בעלה יוסי ספד: "אשתי היקרה, אמא של הילדים שלי שגידלנו אותם ביחד. מבקשים ממך סליחה. לא נשכח אותך בחיים. את היית עמוד התווך של המשפחה. תמיד תהיי איתנו בלב ובנשמה, מבטיח שאשמור על הילדים כמו שאת שמרת. אוהב אותך, סליחה דוריס".

השר לביטחון פנים, עומר בר לב, נשא דברים גם הוא ואמר: "לא נשקוט עד שהרוצח יגיע לכלא", למרות שהמחבל כבר חוסל בזירה. במהלך דבריו צעקות נשמעו נגדו מקרב חלק מהקהל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המועצה האזורית מרחבים ויו״ר מרכז השלטון האזורי, שי חג'ג', אמר לפני הלוויה: ״אני חוזר מלוויה כואבת וקשה של חברתנו היקרה דוריס יחבס ז״ל שנרצחה באכזריות מפלצתית. אני כואב את כאב הוריה שיבדלו לחיים ארוכים, של בעלה, ילדיה, אחיה ואחיותיה, וכל החברים והמשפחה. המוות הנוראי של דוריס יחבס, מנחם יחזקאל, הרב משה קרביצקי ולורה יצחק זכרם לברכה, מחדד את המחויבות של הממשלה להציג תוכנית להחזיר את המשילות לשטחי הנגב ואת הביטחון לתושבי המדינה״.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button