חדשות חוץמבזקים

שוויץ: ארבעה בני משפחה מתו לאחר שנפלו ממרפסת, קיים חשש כי קפצו יחדיו

ארבעה בני משפחה, שלושה מבוגרים וילד, נמצאו היום (חמישי) כשהם ללא רוח חיים על הקרקע סמוך לבניין מגורים בן שבע קומות בעיירה מונטרו שבשוויץ. בנוסף, נער נמצא בסמוך אליהם כשהוא פצוע קשה. הוא הובהל לבית החולים, שם הוא מאושפז וכעת מצבו מוסיף להיות קשה.

חוקרי זיהוי פלילי שהוזעקו לזירת האירוע פתחו בחקירה. "חוקרים החלו בבדיקה על מנת לקבוע את נסיבות הטרגדיה הזו. בשלב זה של החקירה ניתן לקבוע על פי העובדות כי ניתן לשלול נוכחות של אדם נוסף בדירה", כך מסרה המשטרה המקומית. בנוסף, אמרו כי הקורבנות כולם הם אזרחים צרפתים ובני אותה המשפחה.

גבר בן 40, אשתו בת ה-41, אחותה התאומה ובתם בת השמונה של בני הזוג, הם ההרוגים בתקרית. בנם של הזוג בן ה-15 הוא הנער שנפצע קשה וכעת מאושפז. הפצועים אותרו בשעות הבוקר מחוץ לבניין המזוהה עם הקזינו המפורסם Barriere.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קיים חשש במשטרה וברשויות המקומיות, כי המשפחה ביצעה "קפיצת התאבדות קבוצתית". זאת מכיוון שהאירוע קרה ככל הנראה בזמן ששני שוטרים דפקו על דלת הדירה בה נמצאו בני המשפחה. כאשר באותו הזמן התקבל דיווח של עד ראייה שצפה בני המשפחה נופלים מחלון דירתם. לאחר שלא נענו השוטרים ולפני שידעו על נפילת בני המשפחה, עזבו השוטרים את המקום. כך מסרה המשטרה.

Image by Hands off my tags! Michael Gaida from Pixabay

Back to top button