בידורמבזקים

כוכב הסדרה האייקונית 'חברים' ישמש כפרזנטור לבית השקעות ישראלי

בית ההשקעות מיטב דש מודיע היום (חמישי) על מיתוגו מחדש: מעתה הבית יקרא ״מיטב״ בלבד ויתמקד בשפה השיווקית והפרסומית שלו בהצעת הזדמנויות ללקוחותיו במטרה להוריד את מפלס ה-FOMO (Fear of Missing Out) הפיננסי, בהיותו פלטפורמה פיננסית רחבה ועמוקה. במסגרת המהלך, נבחר השחקן, המפיק והבמאי, דיוויד שווימר, לשמש כפרזנטור של הבית.

כוכב הסדרה האייקונית 'חברים' ישמש כפרזנטור לבית השקעות ישראלי
צילום: טמיר וקסלר

במיטב מציינים, כי בשנים האחרונות וביתר שאת מאז פרוץ הקורונה, המעורבות של הציבור בשוק ההון הפכה להיות אקטיבית יותר. הדור הצעיר לוקח אחריות על ניהול כספיו ומחפש הזדמנויות השקעה אטרקטיביות במגוון אפיקים. על פי מחקרים שמבצע בית ההשקעות עולה תופעה חדשה אשר במיטב מגדירים אותה כ-FOMO” פיננסי”. כלומר, חשש הולך וגובר מפספוס הזדמנויות השקעה ותחושה שאחרים מצליחים ״לעשות מכה״, ״אקזיטים״ , ״להרוויח בגדול בנדל"ן״, ״למכור NFT's". בית ההשקעות מזהה משקיעים אינטליגנטיים, מעורבים ומתעניינים המחפשים שותף לסייע בכניסתם ובהתבססותם בעולם הפיננסי.

אין ספק כי השילוב בין היכולות הטכנולוגיות לבין חיבור לרשתות החברתיות של הדור הצעיר, יצר זן חדש של לקוחות פיננסיים, המחפשים בית השקעות המדבר אליהם בשפה של הזדמנויות ומשאיר אותם ״תמיד מחוברים״ להתרחשויות. במיטב בנו שפה חדשה המותאמת לעידן החדש וכן מוצרים חדשניים אשר יושקו בהמשך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב: "מיטב אינו רק בית השקעות קלאסי, אלא פלטפורמה פיננסית רחבה המאפשרת מתן פתרונות פיננסיים רחבים למגוון של לקוחות ומגוון של צרכים. אנו חשים שזהו העיתוי הנכון מבחינתנו לעדכן את השפה והצעת הערך שלנו ללקוחות, שבנויה על יסודות חזקים של טכנולוגיה, ניסיון וידע. המטרה שלנו היא להוביל למהפך תפישתי של המושג בית השקעות״.

״בחרנו בדמות אייקונית מסדרה אייקונית, המגשרת בין דורות של לקוחות; המיתוג מחדש מבטא תהליך ארוך ועמוק בו הפכנו מבית השקעות לפלטפורמה רחבה של פתרונות פיננסיים, המבינה את צרכי הלקוח ושמה אותו במרכז״. הוסיף רביב.

אמנון גולן, סמנכ״ל השיווק במיטב: ״אנו נרגשים וגאים לעבוד עם דיוויד שווימר, אחד הקומיקאים המוכשרים של זמננו. אנו מציגים אסטרטגיה חדשה, המנגישה את הידע והכלים למגוון רחב יותר של דורות ועוברים לשפה של ״הצפת הזדמנויות״. עד כה בתי ההשקעות דיברו על עצמם ופחות על הצרכים של הלקוח הפיננסי מהדור החדש. זה הזמן לשינוי ואנו מתכוונים להוביל אותו עם פרזנטור חזק, שפה מעודכנת ומגוון מוצרים חדשניים, זאת בכדי לתת מענה ל-FOMO הפיננסי ועל מנת להיות אופציה רלבנטית לעוד שנים רבות."

Back to top button