מבזקיםמשפטי/פלילי

גרם לתאונה קטלנית בה נהרגה קצינת צה"ל וברח: הצהרת תובע הוגשה נגד חשוד מנהריה

בתאריך 6.2.22, סמוך לחצות, אירעה תאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב פרטיים. כתוצאה מכך נהרגה קצינה בצבא תושבת היישוב אדמית בת 21. נהג הרכב והנוסע לצידו, תושבי קיבוץ איילון בני 22 נפצעו באורח אנוש ובאורח קשה (על פיי גורמי רפואה).

נהג הרכב הפוגע, תושב נהריה בשנות ה- 30 לחייו, שנפצע באורח קל, עזב את מקום התאונה מבלי שהגיש סיוע לפצועים. זמן קצר לאחר עזיבתו של הנהג הפוגע את זירת התאונה, הגיע לבית החולים לגליל המערבי אחיו של נהג הרכב והציג את עצמו בבית החולים כמי שנהג ברכב שהיה מעורב בתאונה. בוחני התנועה של מרחב אשר, אשר נכחו בבית החולים עצרו את האח לחקירה ביחידת הבוחנים של משטרת עכו.

בתוך כך, מיד עם התפתחות החקירה, ביצוע פעולות חקירה ראשוניות ובהתאם לממצאים בזירת האירוע, הבינו החוקרים כי מי שנהג ברכב הינו אחיו של העצור שנמצא בידם והחלו בפעולות חקירה לאיתורו של הנהג החשוד שנהג ברכב. בחלוף חודש מיום התאונה, החשוד הסגיר את עצמו לידי המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשל מורכבות החקירה ומאפייניה, החליט מפקד מרחב אשר תת ניצב שאול צמח, לשלב בחקירה את היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב אשר בשת"פ בוחני התנועה. וכך, בתום חקירה מורכבת ומאומצת שכללה גבייה של עשרות עדויות, סריקת צילומי אבטחה, איסוף ממצאים פורנזיים, שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים והארכת מעצרו של החשוד מעת לעת, הגישה הבוקר (שישי) פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

כרית אוויר
אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button