חדשות חוץמבזקים

תיעוד מזעזע: בן 14 נפל אל מותו ממתקן "נפילה חופשית" בפארק אייקון באורלנדו

טייר סמפסון, נער כבן 14 נהרג לאחר שנפל ממתקן "נפילה חופשית" בפארק אייקון (Park Icon) באורלנדו, פלורידה.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת במדינה, המקרה אירע ביום חמישי קצת אחרי השעה 23:00 (שעון מקומי). במתקן התיישבו מספר צעירים ובסרטון שתיעד את המקרה ועלה לרשתות החברתיות נראה המפעיל משוחח עמם לפני שהמתקן הופעל והם עלו לגובה. תוך כדי שהמתקן עולה למעלה נשמע המפעיל צועק: "היי, חגור את חגורת הבטיחות בצד שמאל. חגורת בטיחות."

לאחר כדקה שהמתקן נותר בגובה, הוא משתחרר במהירות אל הקרקע, אלא שבמהלך הצניחה, הנער התנתק מהכיסא של המתקן, מסיבה שטרם ברורה והתרסק בעוצמה על הקרקע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העדים לאירוע המצמרר נדהמו לנוכח המראות הקשים והחלו לצעוק, "או אלוהים, מישהו נפל, הזמינו אמבולנס"…

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות

למתחם שבו נמצא המתקן נכנס אחד העובדים ותוך כדי שהוא מביט על הנער השוכב על הקרקע, הוא מחייג לכוחות ההצלה ומזעיק אותם למקום.

אמבולנס שהגיעה פינה את הנער אל בית החולים "ארנולד פאלמר", שם נקבע מותו.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום אמר שריף מחוז אורנג', ג'ון מינה, כי מידע ראשוני מצביע על כך שהאירוע נראה כתאונה "נכון לעכשיו, אין חשד לפליליים, ושוב, נראה שזו פשוט טרגדיה נוראית". עם זאת, מינה אישר שנפתחה חקירה לבירור הנסיבות.

"אנחנו לא יכולים לדמיין את הכאב והייסורים שמשפחתו נאלצת לעבור", אמר מינה. "צוותים פסיכולוגיים של המחוז בקשר עם המשפחה ויעזרו להם לעבור את החוויה הקשה הזו".

"אייקון פארק" פרסמה היום הצהרה ובה מסרה כי "טרגדיה התרחשה אמש באורלנדו וליבנו כבד מעצב. בעל האטרקציה משתף פעולה באופן מלא עם הרשויות ו"אייקון פארק" עושה כל שניתן בכדי לסייע. המתקן "אורלנדו FreeFall" ייסגר עד לסיום החקירה המלאה. מתקנים אחרים במתחם "אייקון פארק" יישארו פתוחים ם בשעות העבודה הרגילות שלהם".

מתקן ה"נפילה החופשית" באורלנדו הינו המגדל הגבוה בעולם, כך על פי אתר "אייקון פארק". המתקן נישא לגובה של 430 רגל ויכול להכיל 30 רוכבים בתפוסה מלאה. לאחר כל המשתתפים שתיישבים מסביב למתקן הוא עולה לגובה ולאחר מכן הוא מוטה בזווית של 30מעלות לפני שהמשתתפים כוללים כמעט 400 רגל ובמהירות של 75 קמ"ש לערך.

יש לציין כי המתקן "Orlando Free Fall" החל את פעילותו ב-28 בדצמבר בשנה שעברה (2021).

טייר סמפסון, הנער בן ה-14 שנהרג
טייר סמפסון, הנער בן ה-14 שנהרג
התיעוד המלא

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button