בידורמבזקים

קובי אוז הפתיע את בנט ליום הולדתו והותקף "מתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה"

ראש הממשלה נפתלי בנט חגג אתמול (שישי) את יום הולדתו ה-50. עובדי לשכתו של בנט החליטו להפתיע אותו והזמינו למשרדו את הזמר והיוצר שהוא מאוד מאוד אוהב – קובי אוז. אלא שברשתות החברתיות מתנגדי ראש הממשלה לא אהבו את זה ותקפו את קובי אוז.

"זה קלקול גדול בממלכתיות שאני מברך את ראש ממשלת ישראל ליום הולדתו ומתנפלים עלי כאילו פגשתי את נסראללה." כתב קובי אוז בטווטר למתנגדי ראש הממשלה בתקפו אותו והוסיף כי "עם כל הכבוד למחלוקות הפוליטיות – הממשלה הזאת והקודמות חלקו המון שרים ונקודות דמיון – וכל הראה"מים לדורותיהם עשו כמיטב יכולתם לטובת האומה. אז תרגיעו ותנו לכבד את המנהיגים כראוי."

ראש הממשלה בנט שהופתע לראות את קובי אוז אמר לו עם כניסתו ללשכתו: "וואי! שימחתי אותי מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קובי אוז ברך את ראש הממשלה: "אני רוצה לך לא רק יום הולדת שמח אלא, גם להגיד לך תודה רבה על המון עבודה קשה שאתה עושה למען עם ישראל. ואני מאחל לך שתמשיך ותצליח בכל מעשיך הטובים".

בנט השיב: "וואי, אתה ממש מרגש אותי. יש לנו כמה דברים משותפים. שאנחנו בסך הכל כלי שרת לעם ישראל. אני יודע שלך ממש חשוב, כמוני האחדות של העם שלנו".

בתגובה לאחד מתוקפיו בטוויטר כתב אוז: "בעיני להתבלבל בין ויכוח פוליטי לגיטימי לשנאה זה טעות. הוא הקפטן של הנבחרת כרגע ואיתו צריכים להשיג הכי טוב שאפשר. הממשלה הזאת תהיה איתנו לאורך זמן כנראה, וראש האופוזיציה במו"מ על עסקת טיעון. אז אח"כ בבחירות נראה מי הבא בתור. ראש ממשלה הוא ראש ממשלה. אם הצוות של נתניהו בתקופת היותו ראש ממשלה היה רוצה שאברך אותו, הייתי מברך בשמחה."

עוד אמר אוז בתגובתו, "אני מאוד פוליטי, מאמין בפוליטיקה של פרגון וכבוד. מאמין בלהגיד לפעמים מילה טובה למי שעובד בשבילנו. תמכתי בממשלת נתניהו הקודמת וקידמתי את החיבור עם גנץ. אני אדם ממלכתי וכשיש בחירות אני מחליט לפי הכדאי והטוב לישראל וגם מספר לציבור. בינתיים אני שמח לפרגן ולא מבין מה כולם קופצים. אני ממלכתי. וכשראה"מ קורא לי אני בא. גם אם נתניהו היה קורא לי בכהונתו הייתי בא וחוטף מאנטי ביבים שאני מתלקק על "נאשם" – אתם תמונת ראי שלהם – מחרימים ראש ממשלה כאילו פשע במשהו, בדיוק מה שעשו לנתניהו אתם עושים בחזרה. יש ראה"מ אחד ואני רוצה שיצליח. אח"כ בבחירות נחשוב איזה פתק לשים."

הוא הוסיף כי "אנטי ביבים אמרו אותו דבר על ביבי. שהוא לא לגיטימי שהוא מושחת. ואני אומר שראש ממשלה מחליפים בבחירות ועד אז יש לנהוג בו בכבוד וגם אם יש ביקורת עדיין הוא צריך לקבל כמה שיותר עזרה להנהיג את המדינה. אח"כ בקלפי נחשוב מה נכון לשים. לא יכול להיות שכל ראש ממשלה יסומן כמצורע. אני לא מתרגש מכתב האישום של נתניהו ובוודאי שלא נהנה לנפנף בו, מקווה שייצא זכאי. אבל באותה מידה לא מתרגש מהקומבינה החוקית שהעמידה את הממשלה הנוכחית. זה נראה לי כמו טריגר דו צדדי למחרימים של ביבי ואנטיביבי. בינתיים אני סה"כ מחבב מה שאני רואה בשלטון."

ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) הגיב לקובי אוז וכתב: "קובי, אני לא חושב שצריך להתנפל עליך. מצד שני, הממשלה הזו אינה כשאר הממשלות, וראש הממשלה הזה אינו כשאר ראשי הממשלות. זו הממשלה היחידה בתולדות מדינת ישראל שהוקמה על ידי תומכי טרור ואנשים שאינם מעוניינים במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. זה לא עניין שמקבלים בשוויון נפש."

אוז השיב לו: "מכבד אותך אך אני לא מקבל את הניתוח שלך. יש דברים שאפשר לעשות ביחד עם כוחות פוליטיים שונים מאוד ובלבד שהציבור הרחב משתתף ומשותף, יצאה תקופה שהציבור שלך פחות משותף והציבור הערבי כן. הגלגל לא מפסיק להסתובב. והמדינה היהודית מתעצמת ורוכשת בני ברית מבית ומחוץ".

Back to top button