צרכנות

כמה עולים שירותי אחסנה בישראל? יצאנו לבדוק

בשקט בשקט שירותי אחסנה בישראל מכפילים את כוחם ומשירות נישתי שפנה בעבר למעט אנשים, כיום שירותי אחסנה נהנים מצמיחה מואצת עם מגוון פתרונות שמיועדים ללקוחות עסקיים ופרטיים.

כמה עולה לאחסן דירה? מה המחיר של אחסון סחורה במחסן חיצוני? ומה הדברים שצריך לדעת לפני שמחליטים היכן לאחסן?

לפניכם כל התשובות במדריך שיעשה לכם סדר ויסביר מתי צריך לאחסן ואיך לעשות את זה באופן הטוב והמשתלם ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהם שירותי אחסנה ומתי צריך אותם?

שירותי אחסנה באים לתת פתרון לכל מי שאין ברשותו מספיק מקום על מנת לאחסן פריטים מסוגים שונים. אין לכם מקום בדירה לאחסן את כל התכולה? אולי אתם בעלי עסקים שצריכים מקום לאחסן בו את הסחורה? שירותי אחסנה הם התשובה עבורכם עם מגוון אפשרויות שיכולות להתאים לכל צורך ולכל פרק זמן – זמני או קבוע.

במסגרת השירות ניתן לשכור מקום שישמש אתכם על מנת לאחסן את הפריטים שלכם אם כי כפי שנראה בהמשך, ישנן מספר שיטות אחסנה שמתאימות לצרכים שונים ועל כן חשוב לבחור בחברה שמאחסנת בשיטה הטובה והנוחה ביותר עבורכם.

קרדיט צילום:upslash

שיטות אחסנה שכדאי להכיר

יש כאמור מספר סוגים של שירותי אחסנה ומה שמתאים עבור עסק מסוים יכול להיות גרוע כדי לאחסן תכולת דירה. לפניכם שלושת שיטות האחסון הנפוצות במדינת ישראל והסבר למי כל אחת מהן מתאימה.

אחסון ביחידות פרטיות

יחידות אחסון להשכרה הן השיטה הנפוצה בישראל לאחסון תכולת דירות וסחורה. מדובר בשיטה הטובה ביותר שמשלבת פרטיות מוחלטת ונוחות מקסימלית.

במסגרת השיטה חברת האחסנה מקצה לכם יחידה פרטית עם מפתח שבה אתם יכולים לאחסן כל מה שבא לכם. זה יכול להיות אחסון תכולת דירה, סחורה או אפילו חפצים שונים.

במתחם האחסנה קיימות עשרות ומאות יחידות אחסנה ואתם יכולים לשכור את זאת שהכי מתאימה לכם מבחינת הנפח. בנוסף לכך באפשרותכם להגיע אל היחידה באופן שוטף על מנת להוציא או להכניס חפצים וסחורה ככל שאתם צריכים, מה שהופך את האחסון לדינאמי, נוחו במיוחד וכזה שמתאים גם למי שצריך לאחסן ולבצע משלוחי סחורה.

למי מתאימה השיטה? לכל צורך. ההפרדה המוחלטת מרכושם של אחרים יחד עם הגמישות והיכולת לתפעל את היחידה באופן שוטף, מאפשרים לכם לאחסן כל דבר ולכל פרק זמן באופן הנוח ביותר.

השכרת מחסנים לעסקים

מחסן להשכרה דומה מאוד ליחידות אחסון אלא שהוא מתאים יותר לעסקים והשוני בא לידי ביטוי בעיקר בנפח ובעוד שכדי לאחסן תכולת דירה צריכים מספר קוב בודדים, באחסון סחורות של חברות יש לעתים צורך להיעזר במחסנים גדולים שמתאימים לצורך הספציפי.

אין ספק שיחידות אחסון הם סוג של מחסנים אך בניגוד ליחידות, מחסן יכול להיות משותף ולכלול פריטים של מספר לקוחות באותו חלל גדול.

למי מתאימה השיטה? אם מדובר במחסן משותף אז האחסנה תתאים בעיקר למי שרוצה לאחסן לטווח ארוך בעוד שאם קיימת הפרדה, המחסן יתאים ממש כמו יחידת אחסון אבל רק המודל גדול יותר.

מכולות לאחסנה

עוד שיטה נפוצה שבאה לתת פתרון אחסנה זול ובעיקר לטווח ארוך. האחסון נעשה במכולה ובדרך כלל הוא אינו דינאמי כמו במחסן או ביחידת אחסנה מהסיבה שקשה להוציא ולהכניס ציוד וסחורה אל מכולה צרה וארוכה.

בנוסף התנאים במכולה אינם מתאימים לכל סוג פריט ועל כן מדובר בשיטה שיכולה לתת פתרון רק במקרים מאוד ספציפיים שבהם צריכים לאחסן פריטים שאינם רגישים לחום ומחסור באוורור ובדרך כלל זה יהיה לטווח ארוך.

כמה עולה לאחסן בישראל?

מחיר אחסנה בישראל תלוי במספר מרכיבים ובכלל זה:

  1. נפח האחסון – ככל שצריך לאחסן יותר, המחיר יעלה אך המחיר היחסי לכל קוב עשוי גם לרדת מפני שאתם ״סוגרים״ לחברת האחסנה יותר מקום וכוח המיקוח שלכם עולה.
  2. משך האחסנה – התשלום נעשה לפי חודשי אחסנה וככל שצריך לאחסן לתקופה ארוכה יותר, ככה המחיר הסופי יעלה אך המחיר היחסי לכל חודש יכול לרדת בדיוק מהסיבה שכוח המיקוח שלכם עולה.
  3. שיטת אחסנה – יחידות אחסון הן היקרות ביותר פר מטר, המחסנים באים אחריהן ומכולות נחשבות לזולות ביותר.
  4. מיקום האחסנה – אחסון במרכז הארץ ובערים יהיה נוח יותר למרבית האנשים אך גם יקר יותר ביחס לאחסון במושבים או בפריפריה.

לדוגמה, המחיר של יחידת אחסנה בנפח של 4 קוב תעלה לכם בממוצע 190 ש״ח לחודש בעוד שאם תצטרכו יחידת אחסנה גדולה יותר, תצטרכו להוסיף בערך 30 שקלים עבור כל קוב נוסף.

לצורך ההמחשה, כדי לאחסן ארון בגדים 4 דלתות, סלון 2+3, מזנון ושולחן לסלון, תצטרכו יחידת אחסנה של 8 קוב שעלותה החודשית עומדת על 310 שקלים בחודש.

לפני שמאחסנים – הדברים שחייבים לבדוק

צריכים לאחסן תכולה או סחורה? כדי למצוא את המקום הכי מתאים ולקבל את התמורה הטובה ביותר לכספכם, מומלץ לעקוב אחר ההמלצות הבאות:

  1. אחסנו רק במקום שנותן לכם ביטוח מלא כחלק מהשירות.
  2. בדרך כלל עדיף אחסון דינאמי שבו ניתן להוציא ולהכניס חפצים באופן שוטף למעט מקרים שבהם צריך לאחסן דבר מה לטווח ארוך.
  3. שירותי אחסון צריכים להיות מאובטחים 24 שעות ביממה.
  4. המקום צריך לפעול תחת רישיון ואישורים של מכבי אש ושל הרשות המקומית.
  5. העדיפו מקום שמספק גם שירותי הובלה ומספק לכם חומרי אריזה לפי צורך.

Back to top button