חדשות הארץמבזקים

"אני קורא לאזרחים בעלי רישיון לשאת את נשקם, לחתור למגע ולנטרל מיד"

פיגוע הירי שאירע לפני זמן קצר (ראשון) בו נרצחו שני ישראלים בידי שני מחבלים, ככל הנראה ישראלים תושבי אום אל פאחם, גורר תגובות קשות. בפיגוע הצליחו המחבלים לפגוע בארבעה בני אדם נוספים שנפצעו בדרגות שונות.

התגובות הקשות מגיעות על רקע שני הפיגועים הקשים בבאר שבע וחדרה תוך פחות משבוע, אשר מצביעים על ההסלמה שהייתה צפויה לפני תחילתו של חודש הרמדאן.

חה"כ ניר ברקת: "התמונות מהפיגוע הרצחני בחדרה מזעזעות. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים ויחד עם כל עם ישראל מתפלל לרפואת הפצועים. אני קורא לאזרחים בעלי רישיון לשאת את נשקם, לחתור למגע ולנטרל מיד כל מחבל. המשטרה לבדה לא תוכל להתמודד מול האיומים הרבים, ולכן על האזרחים לשאת בנטל ההגנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"על הממשלה לשנות מדיניות ובמקום למנוע – לאפשר ליוצאי יחידות קרביות לקבל מיד רישיון להחזיק בנשק, כדי לנטרל כמה שיותר מהר כל פיגוע. על כל מחבל מתועב שינסה לרצוח יהודים – לדעת שדמו בראשו". הוסיף ברקת.

צילום: דוברות הכנסת- עדינה ולמן

ארגון "עד כאן" מסר בתגובה: "יצירת אזורים ללא חוק בחברה הערבית בחסות ממשלת בנט-עבאס מתחילה להשפיע על כל אזרחי ישראל ומחזירה אותנו לימי הדמים של האינתיפאדה השנייה. בזמן שהשר לביטחון פנים מתעסק באלימות מתנחלים יהודים נרצחים ברחובות ישראל."

"מערכת הביטחון והממשלה חייבות להתעשת, להעיף את תומכי חמאס מצמתי קבלת ההחלטות ולצאת במבצע צבאי מהיר לפירוק קיני הטרור והמליציות החמושות מנשקם עוד לפני ההתפרצות הלאומנית הצפויה ברמאדן הקרוב. אסור שדם תושבי ישראל יהיה הפקר". הוסיפו.

Back to top button