מבזקיםצבא וביטחון

המפכ"ל ללוחמים הפצועים: "אני יכול לומר בוודאות שהצלתם חיים של לא מעט אזרחים"

מלווה במפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, וראש אמ"ש, ניצב בועז גולדברג, הגיע מפכ"ל המשטרה הלילה (שני) לביקור ארבעת לוחמי מג"ב שנפצעו בפיגוע ושמאושפזים בבית החולים הלל יפה בחדרה. האחד הגיע במצב קשה ולאחר ניתוח הוגדר באורח בינוני ויציב, השני באורח בינוני ושניים באורח קל, זאת על פי גורמי הרפואה.

המפכ"ל אמר ללוחמים הפצועים: "זהו ערב קשה בו איבדנו שני לוחמים אך בפעילותכם אני יכול לומר בוודאות שהצלתם חיים של לא מעט אזרחים. שני המרצחים הגיעו עם כמות אמצעי לחימה ותחמושת גדולה ואם לא היו נפגעים באותו רגע היינו מתעוררים לבוקר אחר. הם תכננו מסע הרג הרבה יותר גדול ותכננו לרצוח כל מה שיעבור בדרכם. מה שהם לא ידעו שבמסעדה סמוכה ישבתם אתם, טובי הלוחמים של משטרת ישראל. הפעילות שלכם, לוחמי הימ"ס הייתה מדויקת, חתרתם למגע וניהלתם קרב יריות ארוך עד שהצלחתם לחסל את המחבלים. הקרב הזה גבה גם מחיר של פצועים בקרב השוטרים אך זוהי השליחות שלוקח עצמו כל שוטר ולוחם במשטרת ישראל. כך אני מצפה משוטרי משטרת ישראל להגיב, לחתור למגע ולהסתער לעבר האיום עד להשגת הכרעה."

מפקד מג"ב אמר לפצועים: "זהו יום קשה כחיל. הצלתם את מדינת ישראל מיום דמים ומרצח של עשרות אזרחים וזו גבורה. אם לא אתם כאן היה מתבצע פיגוע המוני. בסוף אנחנו החומה, וכשמתקבל אירוע כזה אנחנו יודעים להגיב ולשמחתנו היו שם לוחמי ימ"ס שהגיבו בגבורה, באומץ ובחתירה למגע וזה לפני שהיו לנו הרוגים אזרחים. לצד זה שילמנו מחיר מאוד יקר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button