בידורמבזקים

מהומה באוסקר: וויל סמית' היכה את כריס רוק בשידור חי

תקרית חריגה בטקס האוסקר שהתקיים הלילה (שני) בלוס אנג'לס, קליפורניה. וויל סמית' עלה לבמת האוסקר והיכה את מנחה הטקס כריס רוק לאחר שהשמיע הערות מקניטות על הקרחת של רעייתו השחקנית ג'דה פינקט סמית'.

חילופי הדברים בין סמית' לרוק החלו כשרוק לעג לראשה המגולח של פינקט סמית' ואמר, "ג'אדה, אני אוהב אותך. 'G.I. ג'יין 2, 'לא יכול לחכות לראות את זה, בסדר?" ההתייחסות של רוק נעשתה מהסרט מ-1997 "G.I. ג'יין", בכיכובה של דמי מור, שגילחה את ראשה כדי להתקבל לצי האמריקאי על אף היותה אישה, נכתב בסוכנות הידיעות AP.

פינקט סמית' חשפה בשנת 2018 כי היא אובחנה עם התקרחות. היא דנה לא פעם באתגרים של נשירת שיער באינסטגרם ובפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמית' עלה על הבמה ממושבו בשורה הראשונה, נע לעבר רוק והיכה אותו בחוזקה. סמית' חזר למושבו וצעק לרוק שיעזוב את פינקט סמית' בשקט. רוק ענה שהוא רק סיפר בדיחה- וסמית' צעק עליו שוב.

סמית' צעק על רוק שלא יזכיר את שמה של אשתו וקילל אותו, מכאן הקהל השתתק כשהבין שזה לא נאמר בבדיחות הדעת.

לאחר ההצגה, האקדמיה לקולנוע פרסמה הצהרה שבה נאמר כי היא "אינה מכבדת אלימות מכל צורה שהיא".

משטרת לוס אנג'לס מסרה בהצהרה כי היא מודעת לאירוע. "האירוע כלל אדם אחד שסטר לאחר", נכתב בהודעה. "האדם המעורב סירב להגיש דו"ח במשטרה. אם הצד המעורב ירצה דיווח משטרתי במועד מאוחר יותר, משטרת לוס אנג'לס תהיה זמינה להשלמת דו"ח חקירה".

ברגע שסמית' חזר כמה דקות לאחר מכן לקבל את פרס האוסקר הראשון שלו אי פעם על תפקידו בסרט 'המלך ריצ'רד', הוא התנצל אך לא הזכיר את רוק.

"אני נקרא בחיי לאהוב אנשים ולהגן על אנשים ולהיות נהר לעמי. אני יודע שכדי לעשות את מה שאנחנו עושים אתה צריך להיות מסוגל להתעלל. אתה חייב להיות מסוגל לגרום לאנשים לדבר עליך בטירוף. בעסק הזה, אתה חייב להיות מסוגל שאנשים לא יכבדו אותך. ואתה חייב לחייך ולהעמיד פנים שזה בסדר", אמר.

צילום: AP Photo/Chris Pizzello

Back to top button