מבזקיםתאונות דרכים

פלסטיני בן 40 נפצע קשה בהתהפכות משאית בבקעת הירדן

גבר פלסטיני כבן 40 נפצע לפני זמן קצר (שני) בהתהפכות משאית בכביש 508 בין מכורה לגיתית בבקעת הירדן. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של לוחמי האש מתחנת שומרון, חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לפצוע טיפול רפואי והוא פונה במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם עם פציעה בגפיים.

בני גרינוולד חובש באיחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: "כשהגעתי לזירה נהג המשאית שהתהפכה היה עדיין לכוד. לאחר שהוא חולץ ע"י צוותי הכיבוי הוא פונה במסוק להמשך טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה".

להב רודי אסטבן מפקד המשמרת, תיאר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על תאונת דרכים עצמית קשה. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית שומרון, וכן יחידות המתנדבים של התחנה. עם הגעת הצוותים למקום זיהינו זירה קשה ומורכבת מאוד. המשאית הייתה הפוכה, הנהג לכוד בין המשאית למעקה הבטיחות, כאשר הנהג במצב קשה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אסטבן המשיך: "לאחר הערכת מצב ראשונית הוקפצו למקום צוותים נוספים , מנוף ועקב מצבו הרפואי הוקפץ מסוק של מד"א. בהגעת הצוותים החלו לוחמי האש בחילוץ הלכוד. עקב אופי התאונה חילוץ הנהג היה מורכב וארך זמן ממושך, הלוחמים פעלו במהירות אך בזהירות מרבית וזאת על מנת לשמור על ביטחונו של הלכוד. בתום החילוץ הלכוד עבר לגורמי הרפואה להמשך טיפול. אני מבקש בכל לשון של בקשה, סעו לאט ובבטחה בהתאם לתנאי הדרך והגיעו לביתכם בשלום."

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש
צילום: עידן תורג'מן, תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל מחוז יו"ש

Back to top button