חדשות הארץמבזקים

נחצה רף 10,000 העולים מפרוץ הלחימה באוקראינה

משרד העלייה והקליטה מודיע כי חצה את רף 10,000 העולים מפרוץ הלחימה! שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה: ״במאמץ לאומי מרוכז ועבודה סביב השעון של עובדי משרד העלייה והקליטה קלטנו בחודש ימים למעלה מ-10 אלף עולים חדשים, וזה הקצב הצפוי בחודשים הקרובים. זכות עבור כולנו"

עובדי אגף נתב״ג של משרד העלייה והקליטה קלטו היום (שני) את העולה ה-10,000 אשר הגיע בטיסה מאורגנת מקישינב עם 90 עולים נוספים.

העולה ה-10,000 הוא סשה זלובין, שאמר עם נחיתתו בישראל: ״ברחתי מחרקוב עם סבתא וסבא אבל לצערי ההורים שלי נותרו שם. היה מסע מתיש שנגמר בקבלת הפנים הטובה שלכם. תודה רבה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך 3,369 עולים בחרו ללון בבתי המלון ששכר עבורם משרד העלייה והקליטה מבעוד מועד.

צילום: באדיבות משרד העלייה והקליטה

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה: ״על אף הנסיבות הקשות המביאות אלינו את העלייה הרחבה מאוקראינה, מדינת ישראל רואה בזאת שעת רצון ויש התגייסות לאומית וממשלתית גדולה לקליטת העולים. אני פוגשת מידי יום את העולים בנתב"ג ובבתי המלון ששכרנו במשרד העלייה והקליטה, שומעת את הסיפורים הקשים ויודעת שזו זכות לעמוד עבורם במיוחד בשעתם הקשה אחרי שברחו מאזורי הלחימה באוקראינה. עובדי משרד העלייה והקליטה נותנים מעצמם לילות כימים בכדי לעשות הכל שהעולים ירגישו מוגנים ובטוחים. נמשיך ללוות את 10,000 העולים שכבר הגיעו ואת רבבות העולים שעוד נקבל בכל צעדי הקליטה הראשונים וארוכי הטווח והעיקר שירגישו בבית״.

צילום: באדיבות משרד העלייה והקליטה

Back to top button