מבזקיםצבא וביטחון

אלפים מלווים למנוחות את לוחם מג"ב שנרצח בפיגוע הירי בחדרה

רש”ט יזן פלאח ז”ל, לוחם מזג"ב שנרצח אמש (ראשון) בפיגוע הירי בחדרה, מובא כעת למנוחות בבית העלמין ביישוב כסרא-סמיע.

אלפי בני אדם הגיעו ללוות אותו בדרכו האחרונה, כשהשר לביטחון פנים בר לב ושר המשפטים סער ספדו לו כנציגי הממשלה.

השר בר לב אמר: "אתמול בלילה מדינת ישראל איבדה שוב את טובי בניה ובנותיה. יזן היה לוחם אמיץ שנפל בדמי ימיו על ביטחון מדינת ישראל. לוחם עז נפש שנרצח באכזריות בפיגוע ירי רצחני. במהלך שירותו במג"ב, יזן סיכן את חייו מדי יום והיווה עבורנו, אזרחי מדינת ישראל, את עמוד האש – אנו כאן בזכותו ובזכות חבריו לנשק".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר סער ספד: "ישראל כולה, אזרחי ישראל כולם, הוכו ביגון ובאבל. אין מילים שבכוחם לנחם את המשפחה היקרה, הכואבת, שנפרדת ממך כאן בלב דואב וקרוע, אנחנו אוהבים אתכם ומחבקים אתכם. האבל שלכם הוא האבל של כל עם ישראל. ויש מילים שנאמר למשפחה השכולה ולתושבי הכפר היקר הזה, שזה החלל השמיני שלו, ולעדה הדרוזית הנאמנה והאמיצה כולם. וגם למשפחת משמר הגבול- אנחנו ביחד ננצח אותם, כמו שתמיד ניצחנו אותם, עברנו מלחמות קשות, פיגועי טרור אכזריים, נציין בקרוב 74 שנים לקום המדינה היקרה שלנו שעם יד אחת שאוחזת בחרב הגיעה להישגים מופלאים שלא היו כדוגמתם למדינה חזקה ומשגשגת."

המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, מוואפק טריף, ספד לו: "אין מעמד קשה וכואב יותר מאשר לעמוד מול ארון של צעיר שלא מלאו לו 20 שנה, שנרצח על ידי קיצוניים טרוריסטים צמאי דם. הוא היה חייכן ואהוב ואיננו עוד. נותרו רק תמונות שלו עם החיוך הכובש."

רש”ט יזן פלאח ז”ל

Back to top button