חדשות חוץמבזקים

עשרות מכוניות התנגשו: לפחות 3 הרוגים וכ-20 פצועים בתאונה בפנסילבניה

בכביש המהיר 81 במדינת פנסילבניה שבארצות הברית, אירעה תאונת דרכים קטלנית בה היו מעורבים למעלה מ- 40 כלי רכב. לפחות שלושה בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו ופונו לטיפול בבתי החולים באזור.

חוקר מקרי המוות במחוז שוילקיל, ד"ר דייוויד ג'יי מוילן אישר את מותם של שלושה בני אדם בתאונה וציין כי טרם הסתיים הטיפול בתאונה. לדבריו החיפושים במקום התאונה נמשכים וישנם עדיין כלי רכב בוערים, "אני חושש שמספר ההרוגים עלול להיות גבוהה יותר", אמר.

ממשרד החירום של מחוז שוילקיל נמסר כי התאונה בצפון-מזרח פנסילבניה אירעה בסביבות השעה 10:30 בבוקר יום שני. ג'ון בליקלי, סגן מתאם ניהול החירום במחוז אמר כי גורמים רשמיים מאמינים שהשלג הכבד שירד העיב על הראות וככל הנראה תרם לתאונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי ההערכות של משרד החירום והמשטרה המקומית, בתאונה היו מעורבים בין 40-60 כלי רכב, כולל משאיות כבדות ונגררים. בליקלי אמר כי צוותי החירום פינו לבתי החולים כ-20 פצועים. שלוש משאיות שהובילו מטען ומספר כלי רכב פרטיים עלו באש.

שוטר משטרת מדינת פנסילבניה, דייוויד בוהם, אמר אחר הצהריים כי המשטרה עדיין לא הצליחה לחקור את התאונה מאחר ועדיין יש אש בוערת במספר מכוניות ומשאיות שהתנגשו. "אנחנו לא יכולים לעשות שום דבר כל עוד יש שריפה פעילה", אמר והוסיף כי "הייתה סופת שלג כבדה וכל הכביש היה מכוסה".

הוא ציין כי במקרה כזה מה שנהג צריך לעשות זה להתנגש במשהו ולרדת מהכביש. "אם ממשיכים לנסוע במהירות בכביש המהיר, זה מה שקורה", אמר בוהם.

יחידות הכיבוי פעלו בזירת התאונה כשהם מזרימים מים באופן קבוע מהמכליות של רכבי הכיבוי, "באמצע שום מקום, אתה צריך להביא מים משלך… אין כאן ברז כיבוי בשום מקום." אמר אחד הכבאים שפעל במקום.

צילום: מייק מויה, אחד המעורבים בתאונה

Back to top button