חדשות הארץמבזקים

המפכ"ל לאביו של רס"מ חורי ז"ל: "הבן שלך הציל את חייהם של אזרחים רבים"

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי שוחח הלילה (רביעי) בטלפון עם רס"מ ע', השוטר שהגיע ראשון לזירה יחד עם רס"מ אמיר חורי ז"ל ולאחר מכן שוחח עם ג'ריס, אביו של אמיר ז"ל. רס"מ ע' סיפר למפכ"ל על שאירע ועל ניטרול המחבל שהיה חמוש ברוס"ר M-16.

המפכ"ל אמר לרס"מ ע': "אתם גיבורים! בזכותכם ניצלו הערב חייהם של אזרחים רבים. אתה ואמיר ז"ל הגעתם במהירות לאירוע והפגנתם חתירה למגע תוך גבורה ומקצועיות בקרב יריות מול מחבל שהתכוון לבצע טבח בכמה שיותר אזרחים. אני מחזק אותך ומשתתף בצער על נפילתו של שותפך לנשק, רס"מ אמיר ז"ל.

בנוסף שוחח המפכ"ל בטלפון עם ג'ריס חורי אביו של השוטר אמיר חורי ז"ל שנרצח במהלך הפעולה ההירואית לחיסול המחבל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ג'יריס, אביו של אמיר ז"ל סיפר למפכ"ל שהם משפחה של שוטרים וכי הוא גמלאי של משטרת מחוז תל אביב. בנוסף ג'ריס סיפר למפכ"ל שהשיחה האחרונה בינו לבין בנו הייתה בשש בערב בה סיפר לו אמיר ז"ל שהוא ביצע מטווחים היום במסגרת אימון ירי.

המפכ"ל אמר לג'ריס, אביו של רס"מ אמיר ז"ל: "אני משתתף בצערכם על נפילתו של אמיר ז"ל. זה אירוע קשה ואסון גדול עבור המשטרה. לצד האסון הגדול חשוב לי לומר לך שהבן שלך הציל הערב את חייהם של אזרחים רבים. בנך הפך הערב למורשת וזיכרון של גבורה עבור מדינה שלמה. משטרת ישראל תלווה אתכם לעד וכל מה שצריך אנחנו לרשותכם. אני שולח לך חיבוק חם ואוהב ומבטיח שאגיע אליכם מיד עם סיום הבידוד."

השוטר רס"מ אמיר חורי ז״ל שנרצח בפיגוע בבני ברק. יהי זכרו ברוך!

Back to top button