מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון גנץ מצהיר: "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את גל הטרור"

שר הביטחון, בני גנץ, נשא היום (רביעי) דברים בסיום הערכת מצב בפיקוד המרכז בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס.

בפתח דבריו אמר שר הביטחון: "אזרחי ישראל. ראשית אני מבקש להשתתף בצער המשפחות של הנרצחים בפיגועים האחרונים ולאחל רפואה שלמה לפצועים בגוף ובנפש. מדינת ישראל נמצאת תחת מתקפת טרור רצחנית. כמו בעבר – מחוללי הטרור ימצאו מולם כוחות ביטחון נחושים, מקצועיים ויוזמים. הם ימצאו מולם אזרחים חסונים. מדינת ישראל חוותה בעבר מלחמות, מבצעים, וגלי טרור – וגם הפעם, אנחנו ננצח."

שר הביטחון גנץ מצהיר: "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את גל הטרור"
צילום: אלעד מלכה

עוד הוסיף השר ואמר: "אנחנו נוקטים בצעדים הגנתיים והתקפיים בכדי למנוע את הפיגועים הבאים ככל שרק ניתן. ברמה המבצעית – צה"ל בהובלת הרמטכ"ל וביחד עם ארגוני הביטחון הנוספים, מרכז מאמץ מודיעיני, ויצא למעצרי מנע ולפעולות מול המחבלים והסייענים, בכל מקום שבו יהיו. הוא לא מתחיל את זה עכשיו, מאות רבות נעצרו בתקופה האחרונה ועשרות פיגועים נמנעו. בנוסף, הנחיתי להיערך לסיוע למשטרת ישראל, כולל בציוד, בקליטת סד"כ ובתוספת כוח לוחם מצה"ל שיסייע במשימות שונות. הבוקר גם חתמתי על צווי מעצר מנהלים לתושבים ישראלים שחשודים בפח"ע, והם לא יהיו האחרונים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
שר הביטחון גנץ מצהיר: "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את גל הטרור"
צילום: אלעד מלכה

בנוסף, אמר גנץ: "אם יהיה בכך צורך – נגייס באופן מיידי אלפי חיילי מילואים שיציפו את הרחובות ביחד עם השוטרים ויפעלו בכל מקום בו נדרשת פעילות מבצעית. יש לנו צבא מצוין ונחוש, יש לנו משטרת ישראל מנוסה, שוטרים אמיצים וערכיים, ואנשי שב"כ מסורים ובעלי יכולות יוצאות דופן הנמצאים בתוך ארגון מודיעיני מבצעי מהטובים בעולם. כל האמצעים כשרים כדי לשבור את הגל ואנחנו נפעיל את כל האמצעים שנחשוב שהם נכונים לשימוש. ייקח מה שייקח, יידרש מה שיידרש – אנחנו נשבור את גל הטרור הזה. בכוח, בתבונה ובאחריות נחזיר את השקט והיציבות. ננהג בראיה ארוכת טווח בהתאם לצורכי הביטחון."

שר הביטחון גנץ מצהיר: "כל האמצעים כשרים כדי לשבור את גל הטרור"
צילום: אלעד מלכה

לסיום, אמר: "אזרחי ישראל, כוחות הביטחון פרוסים היטב בשטח בכדי להבטיח הביטחון ולחזק את תחושת הביטחון. לצד הפעילות המבצעית, בימים אלו ננהג באחריות ובערבות הדדית. לא בהתלהמות ולא בהיסטריה. עלינו לזכור – יותר משהמחבלים הנתעבים מבקשים לגבות מחיר דמים – הם מבקשים לזרוע פחד וכאוס. מבקשים לזרוע פילוג ביננו. במבחן החוסן הזה, החברה הישראלית תנצח. לבסוף – אני מבקש מכל אזרחי ישראל להמשיך בשגרת החיים תוך עירנות והישמעות להנחיות כוחות הביטחון, ולזכור שהרוצחים המתועבים מבקשים לזרוע פחד וקיטוב – ואנחנו נשמור על החוסן, על החברה הישראלית והחשוב ביותר – על הביטחון."

Back to top button