מבזקיםפוליטי / מדיני

שר הרווחה: "מחויבים לעצור את רצף האירועים הקשה"

שר העבודה והרווחה, מאיר כהן, קיים היום (רביעי) ראיון לכתב הרווחה נועם (דבול) דביר בוועידת החוסן החברתי הכלכלי של "ישראל היום" מבנייני האומה בירושלים. "אנו מחויבים לעצור את רצף האירועים הקשה ונעצור אותו בעזרת השם". אמר כהן.

בהקשר לפליטים מאוקראינה אמר השר כהן כי: "הם מקבלים מזון וכל מה שהם צריכים. רוב הפליטים שאיתם אני מדבר מחכים שהמלחמה תיגמר והם רוצים לחזור הביתה, הם לא באו להשתקע כאן".

שר הרווחה: "מחויבים לעצור את רצף האירועים הקשה"
צילום: אורן בן חקון-ישראל היום

השר כהן אמר במהלך הוועידה כי משרדו יחלק לכ- 35 אלף משפחות כרטיסי מזון נטענים. "יש כ-8,000 משפחות בתוך העוני ואנחנו עושים איתם תהליך. כל קשיש בודד במדינת ישראל שירצה לחגוג את החג יוכל להיכנס לבית אבות ל-10 ימים במימון של משרד הרווחה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כהן ציין כי "התקופה של הקורונה הביאה לעלייה של 18 אחוזים במקרים של אלימות בתוך המשפחה ועלייה של 25 אחוזים בבני נוער שצריך לקלוט אותם בפנימיות פוסט-אשפוזיות. אנחנו ערוכים אבל הסיפור הוא לאתר את זה. הטמענו תפקידים של עובדים סוציאליים שמאתרים בכדי לעסוק במניעה".

שר הרווחה: "מחויבים לעצור את רצף האירועים הקשה"
צילום: אורן בן חקון-ישראל היום

עוד אמר השר כהן: "אני מקווה שיחתמו על ההסכם עם העובדים הסוציאליים. השכר ההתחלתי הוא 8,000 שקלים וכל שנה תהיה תוספת משמעותית. אנחנו נשפר את זה כי אחרת לא יהיה מי שיטפל בבעיות הליבה של החברה הישראלית. היום משרד הרווחה הוא הכי אוניברסלי מכל המשרדים בכדי לטפל בכל חלקי החברה הישראלית".

Back to top button