איראןמבזקים

איראן מזהירה: הקשר של מדינות המפרץ עם ישראל אינו מקובל ומהווה איום חמור

מפקד משמרות המהפכה האיראניים, חוסיין סלאמי ערך היום (רביעי) ביקור באי אבו מוסא הנמצא בין איראן לבין איחוד האמירויות הערביות, וביחידות המוצבות עליו, כשהוא מלווה במפקד חיל הים של משמרות המהפכה, אלירזה טאנג'סירי.

אי אבו מוסא שחלקו בשליטה איראנית

בהצהרה שמסר על האי אמר סלאמי כי המשך הקשרים של ישראל עם מדינות המפרץ הפרסי אינם מקובלים ומהווים מקור לחוסר הביטחון באזור. "למרבה הצער, חלק מהמשטרים במדינות הדרומיות של המפרץ הפרסי יצרו קשרים מדיניים וביטחוניים עם המשטר הציוני, דבר המהווה איום חמור ורציני על ביטחון האזור ובמיוחד על משטרים אלו. אנו מזהירים כי המשך הקשר הזה אינו מקובל כלל ואותם משטרים צריכים לדעת שנוכחותו המכוערת של המשטר הציוני היא זו שגורמת לחוסר ביטחון בכל מקום" אמר סלאמי והדגיש, "נוכחותם באזורים אלו היא בלתי נסבלת. משטרים אלה צריכים לשקול מחדש את מדיניותם הפוליטית."

מפקד משמרות המהפכה האיראניים אמר את הדברים לאחר שביקר ביחידות ההגנה המוצבות על האי והסביר כי "מצב המוכנות של הכוחות האסטרטגיים שמוצבים באיים חיובי והם חלק משמעותי בהגנה הנחרצת, החזקה והבלתי שבירה שלנו. השגנו את רמות ההגנה באוויר ובצוללות שיכולים להגיב במהירות וביעילות בכל רגע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא הוסיף כי "חיל הים של משמרות המהפכה, במיוחד בשנים האחרונות, הגיע ליכולות והישגים יוצאי דופן בתחומי המל"טים, הטילים, הצוללות, כלי שיט, יחידות לוחמה אלקטרונית ואמצעים רבים המרכיבים את הכוח הימי וברמה הגבוהה ביותר שיכולים לתת מענה בפני כל איום בזמן אמת. חיל הים של משמרות המהפכה עשה צעדים גדולים והביא לזינוק יוצא דופן באיכות הציוד, הנשק ושדרוג ושיפור מצב טכניקות הלחימה והטקטיקה. כל זאת באמצעות כוח הגנה אמין ואנשים בעלי אומץ, נחישות ומורל גבוהה."

Back to top button