חדשות חוץמבזקים

שירין זיו בת 23 מתל אביב נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו

בתאונת דרכים שאירעה ביום שבת האחרון במקסיקו נהרגה שירין זיו, צעירה ישראלית בת 23 מתל אביב.

בתקשורת המקומית דווח כי הרכב, מסוג שברולט בצבע אדום, שבו נסעה שירין יחד עם עוד ארבעה ישראלים, בכביש המהיר המחבר בין העיר מרידה לקנקון, התהפך ופגע באבנים גדולות שהיו בשולי הכביש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את שירין בזירת התאונה כשהיא ללא רוח חיים וקבעו את מותה, שאר חבריה שנפצעו פונו לבית חולים מקומי בדרגות פציעה שונות.

שירין זיו ז"ל שנהרגה בתאונת הדרכים במקסיקו (באדיבות המשפחה)
שירין זיו ז"ל שנהרגה בתאונת הדרכים במקסיקו. צילום: פייסבוק

"בכביש המהיר הפדרלי מרידה-קנקון ק"מ 185, רכב שברולט אוויאו אדום ללא לוחיות רישוי, אשר בנסיעה ממערב למזרח, בהגיעו לק"מ המדובר הנהג איבד שליטה והתהפך מספר פעמים. ברכב נסעו 5 תיירים בני הלאום הישראלי, נקבה בת 23 בשם שירין זיו נהרגה במקום. בעוד שארבעת האחרים טופלו על ידי חובשים של ה-SSP והצלב האדום והועברו לאחר מכן לבית החולים הכללי ואיאדוליד (Valladolid) לקבלת טיפול רפואי והערכת המצב שלהם. כוחות משטרה הוזעקו למקום והציבו מחסומים כדי למנוע תאונה נוספת עד להגעת אנשי FGE שפינו את הגופה והחלו בהליך חקירה". נכתב בדיווח בעמוד פייסבוק חדשות מקומי המתמקד באזור המזרחי של יוקטן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיפו בתקשורת המקומית כי ברכב שבו נסעו הישראלים לא היו לוחיות רישוי ומחקירה ראשונית עולה כי הם נסעו במהירות מופרזת, מה שגרם לנהג ברכב לאבד שליטה. עדים שהבחינו בתאונה עצרו בצד הדרך והזעיקו למקום את כוחות החירום וההצלה שהגיעו בתוך דקות ספורות.

משטרת מדינת יוקטן שבמקסיקו פתחה בחקירה.

ממשרד החוץ נמסר כי "נציגי המחלקה ימשיכו ללוות את משפחת ההרוגה בשעתם הקשה עד אשר תובא למנוחת עולמים בישראל, אנחנו מקווים שהארון יגיע לארץ בימים הקרובים. בנוסף המחלקה לישראלים בחו"ל עומדת בקשר עם נפגעי התאונה. פצועה אחת מהתאונה שוהה עדיין בבית החולים וכל שאר הפצועים שוחררו".

זירת התאונה. צילום: ויקטור קו (poresto.net)
זירת התאונה. צילום: ויקטור קו (poresto.net)
זירת התאונה במקסיקו

Back to top button