חדשות הארץמבזקים

התפטר בשידור חי וחזר בו: ראש עיריית אום אל פאחם יישאר בתפקידו

ראש עיריית אום אל פחם, סמיר מחאמיד, עורר היום (חמישי) סערה גדולה לאחר שהודיע על כוונתו להתפטר מתפקידו במהלך ריאיון בשידור חי שקיים עם כתב ערוץ כאן 11. "אני ראש הפירמידה, אני לוקח אחריות" אמר ראש העיר בריאיון.

דבריו של ראש העיר הגיעו לאחר ביקורת קשה שקיבל עם פרסום פוסט בחשבון הרשמי של העירייה ברשתות החברתיות ובו נמסרו תנחומים למשפחת אגברייה המתגוררת בעיר, ממנה יצאו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בחדרה לפני מספר ימים.

לאחר פרסום הפוסט, שרת הפנים איילת שקד, החליטה להתערב ושלחה את מנכ"ל משרדה לשוחח עם ראש העיר ולדרוש את מחיקת הפוסט. לאחר שיחתם אכן הפוסט נמחק אך הספיק לעורר סערה גדולה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני זמן קצר, הפתיע שוב ראש עיריית אום אל פאחם כשחזר בו מהתפטרותו והודיע במהלך ישיבה בעירייה כי יישאר בתפקידו. זאת ככל הנראה לאחר לחצים שהופעלו עליו מגורמים בעירייה ובכנסת.

גורמים בעיריית אום אל פאחם מסרו: "שרים בממשלה התקשרו וביקשו שראש העיר לא יתפטר מתפקידו".

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button