בידורמבזקים

כל כך עצוב: השחקן ברוס וויליס מתמודד עם מחלה ופורש ממשחק

שחקן הקולנוע האמריקאי ברוס וויליס בן ה-67 פורש מקריירת המשחק שלו, זאת לאחר שאובחן כחולה באפאזיה הפוגעת ביכולות הקוגניטיביות ויכולה לגרום לאובדן או פגיעה ביכולת השימוש בשפה, כגון דיבור וכתיבה.

את הידיעה שהרעישה את עולם הבידור בארה"ב ובעולם פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה רומר וויליס בת ה־33, בתם הבכורה של דמי מור וברוס וויליס.

"לתומכיו המדהימים של ברוס, כמשפחה רצינו לשתף שברוס האהוב שלנו חווה כמה בעיות בריאותיות ולאחרונה אובחן עם אפאזיה, שמשפיעה על היכולות הקוגניטיביות שלו. כתוצאה מכך ומתוך התחשבות רבה ברוס מתרחק מהקריירה שכל כך חשובה לו." כתבה רומר והוסיפה, "זו תקופה ממש מאתגרת עבור המשפחה שלנו ואנחנו כל כך מעריכים את המשך האהבה, החמלה והתמיכה שלכם. אנחנו עוברים את זה כתא משפחתי חזק, ורצינו להביא זאת לידיעת המעריצים שלו כי אנחנו יודעים כמה הוא חשוב לכם, כמו שאתם חשובים לו. כמו שברוס תמיד אומר, "תחיה את זה" ויחד אנחנו מתכננים לעשות בדיוק את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לוויליס יש חמש בנות, שלוש עם גב' דמי מור – רומר (נולדה ב-1988), סקאוט (נולדה ב-1991) וטלולה סל (נולדה ב-1994) ושתיים עם גב' אמה המינג – מייבל ריי (נולדה ב-2012) ואוולין (נולדה ב-2014).

הודעה דומה פרסמה גם זוגתו לשעבר של ברוס, דמי מור.

כל מי שהכיר את השחקן המפורסם שכיכב בין היתר בסרטים רבים ומוכרים כמו "מת לחיות", "תראו מי שמדבר", "ספרות זולה", "האלמנט החמישי", "ארמגדון", "החוש השישי", "ממלכת אור הירח", "איום מיידי" ו"משאלת מוות", קיבל את הבשורה הקשה בתדהמה. עשרות מעריצים הגיבו לפוסט בפייסבוק.

"עצוב מאוד לשמוע את החדשות האלה. אני אוהבת את ברוס בכל מה שהוא עשה, שחקן מדהים. המחשבות והתפילות שלי איתך ועם המשפחה הנפלאה שלך בזמנים קשים אלה. אוהבת ומחבקת את כולכם" כתבה הלן ג'ונס, אחת הגולשות.

Back to top button