העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

חמאס: לוחמינו עם האצבע על ההדק לחזור על מבצע "חרב ירושלים"

מנהיג תנועת חמאס, מושיר אל-מסרי אמר אתמול (חמישי) בראיון לערוץ אלג'זירה כי מבצע "חרב ירושלים" (מבצע שומר החומות), עדיין לא הסתיים וסבב חדש יכול לפרוץ בכל רגע. "ההתנגדות לא תשתוק זמן רב לנוכח הפשעים הנעשים נגד אנשינו והמקומות הקדושים שלנו", אמר.

כזכור, מבצע "שומר החומות" נמשך 11 ימים, בין ה-10 ל-21 במאי בשנה שעברה, במהלכו נהרגו ונפצעו מאות ערבים ברצועת עזה, בעוד שפלגי ההתנגדות שיגרו אלפי טילים לעבר ישראל.

אל-מסרי הוסיף בראיון כי "ההתנגדות מסוגלת ויש לה אמצעים שונים להתמודד עם היוהרה והתוקפנות הציונית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא ציין כי "המשך ההרג השיטתי, ההוצאות להורג בשטח, הפלישות, ההתנקשויות, מדיניות ההתייהדות ומחיקת הזהות ייענו במגוון שיטות וטקטיקות של ההתנגדות. הכיבוש מנסה לנצל את העיסוק העולמי בנעשה באוקראינה כדי לכפות את האג'נדה שלו, להרוויח יותר זמן ולערער את רצון העם הפלסטיני".

אל-מסרי הוסיף כי "על האויב להבין שלכל פעולה יש תגובה וכי מה שקרה בימים האחרונים מאשר שהעם הפלסטיני נמצא במצב של מהפכה ממושכת."

עוד אמר אל-מסרי כי "הפיגועים של הימים האחרונים מדגישים את אחדות העם הפלסטיני בכל המקומות, בין אם בירושלים, בגדה המערבית, ברצועת עזה ובין אם בתוך הקו הירוק. הפיגועים האחרונים בערי ישראל הראו את כישלון ההימור של האויב".

Back to top button