מבזקיםפוליטי / מדיני

בר לב צייץ "ליבי עם משפחות הנופלים" והבהיר: "התכוונתי לנרצחים בגל הטרור"

סימני שאלה עלו בקרב גולשים בנוגע לציוץ שפרסם היום (שבת) השר לביטחון פנים עומר בר לב.

בציוץ נכתב: "כבוד ללוחמי הימ"מ על חיסול המחבלים הלילה. ברכות לשב"כ על איסוף המודיעין בזמן אמיתי. אירוע שלישי השבוע בו משטרת ישראל על זרועותיה, מג"ב יס"מ, והלילה גם ימ"מ חוצצת בשוטריה ולוחמיה בין הטרור לבין אזרחי ישראל ומכריעה את המחבלים. כבוד למשטרת ישראל. ליבי עם משפחות הנופלים והחלמה לפצועים." מהציוץ יכול להשתמע כי היו אבידות בקרב לוחמי יס"מ שחיסלו את המחבלים, כשלוחם יס"מ למעשה נפצע קשה בתקרית.

השר בר- לב הבהיר לאחר מכן: "כפי שצויין בציוץ ההתייחסות הייתה לשלושת האירועים בהם פעלה משטרת ישראל בשבוע האחרון בהם נהרגו 11 אזרחים ושוטרים. המשפט בציוץ לגבי משפחות הנופלים, התייחס לאזרחי ישראל שנרצחו וללוחמי מג"ב ויס"מ שנהרגו כאשר הסתערו על המחבלים בפיגועים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בר לב חולל סערה ותמיהה בימים האחרונים יותר מפעם אחת, כאשר טעה בהלווייתה של דוריס יחבס ז"ל, שנרצחה בפיגוע בבאר שבע, ואמר כי המחבל מוחמד אבו אל-קיעאן יישפט כדין על אף שחוסל בזירה.

יום לאחר מכן פרסם ציוץ שעורר זעם בו הציג סיכול מוצלח של הברחת נשקים מלבנון, כשבסיום נכתב: "לא נשקוט עד שנשים את את המבריחים בכלא ונעמיד אותם לדין", בליווי פרצוף קורץ- זאת כייחוס מבודח לדבריו של השר בר לב בהלווייתה של דוריס יחבס ז"ל. בסופו של דבר, הסערה שנגרמה גררה את התפטרותו של דוברו של בר לב.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button