מבזקיםמשפטי/פלילי

בתוך שלושה חודשים בלבד: 447 אמצעי לחימה נתפסו במחוז הצפון

בעקבות אירוע שמיעת קולות ירי שהתרחש בראשון באפריל בשטח הפתוח הסמוך לכפר אעבלין, יצאו כוחות המשטרה של המחוז הצפוני לביצוע סריקות וביצוע פעילות סמויה לאיתור המבצעים.

במהלך הפעילות זיהה הכוח המשטרתי רכב חשוד שנמלט מהמקום ברגע שזיהה את נוכחות השוטרים, אך בזכות תגובתם של השוטרים הצליחו לעצור את הרכב ובתוכו שלושה חשודים תושבי אעבלין ובחזקתם נשק מסוג קרלו ושתי מחסניות ותחמושת. פעילות זו מתווספת לפעילות רחבת היקף במחוז הצפוני למיגור תופעת האלימות בחברה הערבית.

צילום: דוברות המשטרה

במהלך תקופה של שלושה חודשים בלבד ומתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 447 אמצעי לחימה ביניהם 240 רובים ואקדחים ונעצרו 605 חשודים. 85 רובים, 155 אקדחים, 174 רימונים, 21 מטענים ו – 13 לבנות חבלה נתפסו בתקופה זו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "נשק שנתפס היום לא יהרוג מחר – שוטרי מחוז צפון נלחמים מלחמת חורמה כנגד תופעת הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית זאת על פי מדיניות מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא ״לייבש את הביצה ולא רק לתפוס את היתושים״ השוטרים שנמצאים בחזית המאבק חותרים למגע ונאבקים על כל תפיסת כלי נשק ופועלים במגוון אמצעים מתקדמים לאתר את העבריינים שנמצאים בדרכם לבצע ירי ולתפוס אותם על חם."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button