מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב אום אל פאחם פרץ לדירה ביפו ואנס את הדיירת

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד אחמד אגבאריה (44) מאום אל פאחם, בגין עבירות אינוס, מעשה סדום, התפרצות למקום מגורים וגניבה. את העבירות ביצע לאחר שפרץ לביתה של המתלוננת המתגוררת מעל המסעדה בה עבד ביפו.

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד לילך כץ עולה שהנאשם פרץ בשעות הלילה המאוחרות דרך החלון לביתה של המתלוננת. הנאשם העיר את המתלוננת, אשר ישנה באותה העת, אנס אותה, ביצע בה מעשה סדום וכן גנב את כספה. האירוע הסתיים אך ורק בזכות תושייתה של המתלוננת אשר הצליחה להימלט מדירתה ולהזעיק לעזרה שכן המתגורר בבניין.

במקביל הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים, במסגרתה ציינה עו"ד כץ כי: "אין די מילים כדי להצביע על האימה אותה חשה המתלוננת בעת שישנה לבטח במיטתה, כאשר לפתע העיר אותה המשיב, והשתמש בה ככלי לסיפוק צרכיו המיניים. המתלוננת תיארה בהודעותיה באופן אותנטי את האימה שחשה במהלך האירוע -"אני חשבתי שהוא יאנוס אותי ואחר כך יהרוג אותי. הבנתי שאני צריכה לברוח אחרת הוא יחנוק אותי, יהרוג אותי". בנוסף, במהלך חקירותיה עמדה המתלוננת על פחדה הממשי מצד המשיב ומשפחתו וכי היא חשה חשש אמיתי כי תיפגע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button