מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב לוד קרא בסרטון "לייב" בטיקטוק לפגוע בכוחות הביטחון, נוטר ונעצר

ביום שישי האחרון, איתר וניטר חפ״ק התודעה במשטרת מחוז ירושלים יחד עם יתר גופי הביטחון, פרסום ברשת ה"טיקטוק" של סרטון שהועלה על ידי תושב לוד שהגיע לירושלים על מנת להתפלל בהר הבית. מיד עם ניטור הסרטון, החלו פעולות במטרה לאתר את החשוד במעשה והוא נעצר סמוך לשער שכם לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

החשוד בשנות ה-40 לחייו, הובא אמש (מוצ"ש) בפני בית משפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב, החמישי באפריל.

מקרה זה מצטרף לפעילויות נוספות שנערכו נגד מסיתים במרחבי הרשת. כך למשל אמש נוטר פרסום סרטון "לייב" בו איום לפגיעה בכוחות הביטחון. חשוד במעשה זה שאותר ונעצר על ידי המשטרה באזור שער שכם, הועבר לחקירה במשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר: "משטרת מחוז ירושלים פועלת כל העת במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים בביצוע מעשי הסתה לאלימות וטרור. בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים, כלל יחידות המחוז מוכוונות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר הכולל ניטור, חקירה, טיפול ואיתור חשודים בביצוע עבירות שונות ומגוונות, תוך הפצתם ברשתות החברתיות. נמשיך להיאבק בהסתה וקריאה לאלימות במרחב הציבורי, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר."

מעצרו של החשוד אמש סמוך לשער שכם. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button