מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ברקת לחברי קונגרס: "להטיל על איראן סנקציות קשות ולא לתת לה פרס"

במסגרת המשלחת המדינית הווירטואלית לחברי קונגרס שיזם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ יחד עם ארגון יס ישראל, yes Israel. העביר ח"כ ניר ברקת מהליכוד בפני כ-10 חברי קונגרס אמריקנים שיחה ארוכה על ישראל והאתגרים הרבים.

ביחס לאיום האיראני אמר ניר ברקת כי על המערב להתאחד נגד פיתוח הגרעין בטהרן: "איראן פועלת במרץ כדי להגיע לפצצה גרעינית, ולצערנו היא המדינה היחידה שמעוניינת בפצצה כדי להשתמש בה בפועל ולהשמיד את מדינת ישראל. ברור לנו שאיראן גרעינית תפעל לממש את היכולות שלה למחיקת ישראל מהמפה. לא מדובר ביכולות הגנה בלבד אלא ברצון של קיצוניים איסלמיים להשמיד את ישראל. לא נסכים להסרת סנקציות מאיראן. לא ייתכן שבזמן שמטילים סנקציות על רוסיה, מורידים מהסנקציות על איראן. במקום לתת פרס למדינת הטרור איראן, יש להטיל עליה סנקציות קשות ולמנוע ממנה את מיליארדי הדולרים שהסכם הגרעין יזרים אליה ויופנו מיד להפצת טרור בעולם".

ראש המועצה האזורית בנימין, המארח את המשלחת בביקור הווירטואלי, הודה לאורחיו ואמר כי ההתגייסות שלהם ללמוד באופן מקצועי על אתגריה של ישראל וההתיישבות ראויים להערכה. "שיתופי הפעולה ביננו חשובים לערכים המשותפים שיש להתיישבות ביהודה ושומרון ומדינת ישראל ולארצות הברית. אנחנו מדברים ומקדמים את האמת במזרח התיכון, והאמת הזו משפיעה על תחומים רבים בזירה הבינלאומית", אמר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות בנימין
צילום: דוברות בנימין

Back to top button