מבזקיםצבא וביטחון

ירי בוצע לעבר היישוב אבני חפץ בשומרון, התושבים נקראו להסתגר בבתים

רכב פלסטיני נעמד לפני זמן קצר (שני) ליד היישוב אבני חפץ בשומרון וביצע ירי לעבר כיוון היישוב. אין נפגעים באירוע ולא ידוע על נזק.

בעקבות האירוע צוות צח"י (צוות חירום ישובי) של אבני חפץ פרסם הודעה לתושבים ובה נמסר: "תושבים יקרים. בעקבות ירי לכיוון הישוב. נא להיכנס לבתים ולסגור דלתות וחלונות."

כיתת כוננות וכוחות צבא הוקפצו למקום ומתבצעות סריקות באזור אחר הרכב החשוד שנמלט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר צה"ל נמסר כי "במהלך הלילה, התקבל דיווח על ירי לעבר היישוב אבני חפץ שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי מחבל ביצע ירי לעבר היישוב. אין נפגעים. כוחות צה"ל סרקו במרחב היישוב ומצאו תרמילים. הכוחות פתחו במצוד אחר המחבל".

מדוברות המועצה האזורית שומרון נמסר כי "התבצע ירי לכיוון אבני חפץ. כשהגיע רכב הבטחון נורו לעברו יריות, הוקפצה כיתת כוננות, צבא הגיע למקום. ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיע למקום יחד עם אגף הבטחון של מועצה אזורית שומרון ומח"ט מנשה, כרגע חזרה לשגרה בישוב וישנן סריקות מחוץ לישוב."

צילום: דוברות המועצה האזורית שומרון
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button