מבזקיםמשפטי/פלילי

השר בר לב לכוחות מג"ב במילואים: "מודה לכם על ההתגייסות"

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, נפגש היום (שלישי) בבית גוברין עם שוטרים וקצינים מפלוגות המילואים של מג"ב שגויסו לטובת חיזוק ההערכות המשטרתית לחודש הרמדאן, ובמענה למתיחות הביטחונית. השוטרים הציגו בפני השר את עיקרי פעילותם בימים האחרונים, וכן את ההערכות להתמודדות עם אתגרי התקופה.

לאחר מכן הגיע השר לבאר שבע לראות ולשמוע סקירה על פריסת כוחות מג"ב בעיר, שם פגש השר את פלוגת מג"ב איו"ש בסדיר שנקראה לתגבור הכוחות בעיר.

לדברי השר: "בעקבות אירועי הטרור הקשים בשבוע שעבר, לא היה לי ספק שנדרשת הערכות מיוחדת תוך תגבור כוחות המשטרה בשטח באופן מידי. באירועים ובתקופות כאלה, שוטרי ושוטרות מג"ב הם מי שמיומנים וערוכים לאחוז בכל הכוח במשימת ההגנה על ביטחון אזרחי ותושבי ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף השר: "לאורך כל היום פגשתי שוטרים ושוטרות נחושים, חדורי מטרה, וארגון ערוך ומוכן להתמודדות עם כל אתגר שיבוא. אני סומך עליכם והציבור הישראלי סומך עליכם, ואני מודה לכם על ההתגייסות."

פריסת הכוחות המהירה ותגבור היחידות הן בהמשך לסיכום המשותף בין השר בר-לב לראש הממשלה. לפי הסיכום נקבעה תוספת התעצמות חירום בהיקף של 181 מיליון ₪ לטובת גיוס שוטרי מג"ב במילואים ובקבע, והצטיידות מבצעית.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button